Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Åh vilken mysig dag!!!

God kväll alla bloggvänner :)
Tack för alla fina och rara komplimanger i kommentarsfältet :)
Idag har vi haft en jättebra dag! Först tog jag med mig alla fem barnen till Maxi,
P-O stannade hemma och uppgraderade min stationära dator. Barnen fick först korvlunch och sedan åkte vi hiss ner till toaletterna (barnen älskar att åka hiss). In på Maxi, kompletteringshandlade lite, köpte även "Flickan som lekte med elden" till mig och barnen köpte "Marley och jag", den skall vi strax kika på! Handlade lördagsgodis och åkte sedan hem! Luca somnade och tvillingarna och de stora såg film. P-O och jag käkade varsin matlåda, kollade lite på nätet och sedan var det dags att åka på Anthonys 3-årskalas.
Det var verkligen jättetrevligt, massor av gott fika, barnen hade jätteskoj, lekte och busade, trevliga förldrar som vi "föll för" på en gång. Det är så trevligt när man har lätt för att prata med varann om allt mellan himmel och jord! Jessica fixade korv med bröd till dem som ville ha, mina ungar petade glatt i sig korvmåltid nummer två ;). P-O blv bjuden på whiskey så jag körde hem. P-O sade spontant i bilen "åh vilka trevliga människor".
Min rara Jessica vet hur mycket jag älskar Odd Molly, titta vad jag fick av henne:läppbalsam och handkräm.
Hon är världens raraste!!


Nu skall vi mumsa chips, dricka ett glas vitt och se film *nice*
Helénakramar

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg du har. Verkligen fina outfits. Hoppas kvällen är trevlig. Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails