Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

"Då är det fredagsmyyyys"

Hallå där :)
 Tack så enormt mycket för allt stöd jag fått under dagen! Det finns inte ord för den glädje och tacksamhet jag känner! Tack än en gång!!!!

Jag hämtade de små och sedan de stora. Sedan for vi ut till Marieberg! Barnen stannade i bilen medan jag bytte kolsyrepatron och köpte vårt favoritvin "Chill out" (rosé). Vidare mot IKEA. Vi skulle främst ha en datorväska till Tilde. Hon har nämligen fått en bärbar dator och om hon skall frakta den mellan sin pappa och mig så måste hon ha en bra väska! Sedan fikade vi och det var sååå himla lyckat, Luca sov i kundvagnen så han fick en bulle när han hade vaknat. Barnen fick välja vad de ville och jag tog mig en kopp kaffe, jag är ingen kaffebrödsmänniska, älskar däremot glass och godis! Tvillingarna tittade en stund på film och William och Tilde passade dem medan jag sprang runt i varuhuset för att leta.

Jag hade fått i uppdrag av P-O att leta efter en piedestal på hjul (låg) till en av hans krukväxter. Fanns inget som passade så efter överläggande via telefon så önskade jag att vi skulle köpa ett litet sängbord för att även kunna ha förvaring i det!

När vi kom hem mötte vi P-O i dörren, han skulle till träningen han. Jag packade upp väskor, kläder och inköp,  gick ut med kartongen till bilen. Körde tillbaka den och röjde lite. 
Sedan hjälptes William och jag åt att montera sängbordet.


Så här blev resultatet *nöjd*. Vi har ju byråer i Malmserien sedan innan, varannan vit och brunsvart. Tilde har hjälpt mig att stoppa barnens pyjamaser i en låda, den andra kanske skulle kunna bli min?

När vi var klara hjälpte William mig att dammsuga och Tilde tog av barnen kläderna så jag kunde tvätta första maskinen.
Sedan käkade William och jag, de andra ville ha middagen på IKEA och jag insåg att det var väldigt smidigt!

Här har Tilde fått fatt i kameran och fotograferat lite...



Nu är det äntligen fredagsmys med lite vin och godis!
Ha det gott!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails