Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Höja mysfaktorn!

Barnen var sådär hopplöst jobbiga och speedade som de blir ibland, jag föreslog att vi skulle ta med dem till Plantagen (P-O ville dit) och Maxi.... På Plantagen köpte P-O två clematis till...sedan tänkte vi att vi skulle höja mysfaktorn lite.
Jag är ju inte alls mycket för konstväxter, men just den gillade jag verkligen!
Vi köpte två dukar till...två små rosor och en vas.
Barnen var rätt jobbiga, men det är ju bara att bita ihop och gilla läget!




Vi åkte vidare mot Maxi och småhandlade lite, skönt att bara kompletteringshandla litegrann. Köpte flera galgar till mina mollysar...

När vi kom hem fixade vi lite olika ostar, olika sorters kex och italienskt lantbröd. Har precis ätit och druckit lite vin.
Nu skall vi försöka få lite ordning på torpet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails