Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Sammanfattning

Me&i-visningen var trevlig men det kändes såå trist att det endast kom fyra gäster. Tröjan ovan var ett av mina köp, denne till Leon. Han fick även svarta jeans. Li fick en molnklänning och en plyschkjol. Luca fick tre tröjor, en med flygplan, en med brandbilar och en med dinosaurier (eller messarier som han säger).
Tänkte göra en sammanfattning av helgen, den har varit väldigt intensiv men jag känner mig nöjd över att en del saker blivit av:


  • Luca har blivit klippt (kraken skriker som en stucken gris)
  • Jag har varit på Marieberg och hittat fina kläder till barnen, termobyxor som jag jagat ett tag, hårspännen och snoddar och foundation till mig!
  • Jag har skapat den här bloggen (har klurat på det ett tag, huruvida jag skule starta en mer "seriös" blogg eller inte)
  • Barnen har fått ALLA sina naglar klippta
  • Leon har blivit klippt (Lovisa ställde upp, tack!)
  • Luca har fyllt 2 år och blivit minifirad
  • Vi har varit på stan och bytt en tröja, köpt saker till Lovisa
  • Jag har lagat middag
  • Jag har varit en snäll medmänniska och skjutsat grannar till en fest
  • Jag har fullkomligt jagat gäster till min visning
  • Jag stupade i säng tidigt på lördagskvällen *suck*
  • Jag har uppdaterat, ändrat och klurat på design i bloggen
  • Jag har fixat lunch och bakat kladdkaka
  • Jag har haft me&i-visning (och hjälpt Åsa med den biten, kände mig skyldig henne det)
  • Jag har röjt
  • Jag har tvättat typ tio maskiner tvätt och diskat/plockat ur ca fem gånger
  • Jag har hjälpt till med middagen
  • Jag har läst klart Partanens bok om Vygotskij


Ingen dålig helg inte! NU måste jag förbereda mig inför alla Tradera-auktioner som går ut, sedan skall jag njuta av Kommissarien och havet!

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg du har! Härlig att läsa och titta i!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails