Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Inspirerad av Ina :)

God kväll :)
Idag släpptes sommarnyheterna. Jag var lite sugen på "badrumsmatte-klänningen", men jag tycker att 2 700 är för saftigt. Kanske jag kan knipa den på rea sedan istället.

Bestämde mig istället för att göra en Ina :). Det vill säga sammanställa Spring 2010, so far! Hade en grundtanke att jag skulle hålla mig till ETT plagg inom olika "kategorier". Hmm, det gick väl sådär....
Voilá:

YTTERPLAGG


Lotta lotta long jacket  powder. Jag älskar den!
Vårig, kvinnlig, en kappa att bli glad av!
Emb bikette denim jacket. Det är mitt absoluta favoritplagg.
Skulle jag bara få behålla ett endaste Mollyplagg skulle det bli den!

KOFTOR


En Lovely knit fick det bli, tänkte stå över ett tag men insåg att jag skulle ångra mig bittert. Tycker den ljusa färgen är såå fin!
En Crochet grandmas i dark pink blev det också. Snygg som den är, till leggings eller som kappa! Färgen är härligt uppiggande tycker jag!

"BLUSAR"

En Chrysalis wrap fick det bli. Mest för att jag älskar det vackra tyget. Det är nog det vackraste plagget jag äger!
Livealot blouse fick också flytta in. Tycker den är vacker i sin enkelhet och framförallt lite kortare vilket passar en del plagg jag har i garderoben!

TUNIKOR

En Fonda dress i dark pink. Det första jag köpte från vårkollektionen, med hjälp av Maria i Stockholm. Jag som inte ens skulle investera i en Fonda alls, så det kan bli. Har inte ångrat mig en sekund!
En 4 continent dress i brown. En tunika som förbryllar mig. Jag tycker den är oerhört vacker att se på, men den får mig också att känna mig onödigt stor. Jag blir glad när jag ser den i garderoben, men förskräckt när jag ser mig i profil *oops*. Men jag SKALL bli bättre på att använda den, den är bara såå fin i tyget!

LINNEN

Åh, jag ÄLSKAR linnen. Jag tycker det är så kvinnligt!
Det fick bli två stycken 100 gr lovelove tank, en i lite lilac och en i pink!


Det har även handlats hem en Antidote frill top i rose och en
Appeteaser strap top i lite blue. Den sistnämnde använde jag idag och den tyckte jag MYCKET om, vacker, enkel och underbar ljusblå färg!

"UNDERPLAGG"

Årets underplagg tycker jag är väldigt vackra som de är. Det är inte alls samma underplaggskänsla som Spoiler-serien. Skulle gärna vilja ha ett par till i serien!
Suiteheart minidress i rouge, vacker färg och kvinnlig!
 Chrysalis Minigown i almost black, lite sexigare, kan varieras i det oändliga!

UNDERDELAR

Blues denim skirt, jättefin och jag har definitivt aldrig ägt en liknande jeanskjol. Den kommer att användas flitigt till sommaren, det kan jag lova!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det var det! Har haft en bra dag på jobbet och betat av lite måsten. Tog min rast på slutet av dagen och åkte och solade. P-O hämtade barnen och jag åkte för att veckohandla. Det blev även vårt favoritvin från Bolaget, mer Lactulos till Luca från Apoteket. Sedan en bra handling! Hann hem i god tid. Jag packade upp medan P-O och barnen åt mat. Satte på en tvätt och åt sedan middag vid datorn, rotmos *yummie*. Fixade med lite förberedelser och tränade 15 minuter. Nu skall jag hoppa in i duschen!
Tjing!

4 kommentarer:

  1. http://campadre.com/campaigns/24-mars-odd-molly/

    ett litet tips för dig som gillar mollysar :)

    SvaraRadera
  2. Tack, har gått och grunnat halva dagen och nu spratt det till i klickfingret :) Tack för tips!!!!

    SvaraRadera
  3. Underbar lista!
    Vad klickade du?? nyfiken. :)

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Johanna/jojoa75torsdag, mars 25, 2010

    hej hej! :)
    Nu har jag inte varit här igen på ett tag, har suttit o läst tillbaka lite. Skönt att du är helt på banan igen! Håller FULLSTÄNDIGT med dig om xstitchen!!
    kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails