Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Så går det upp ett ljus :)

Ibland är man lite sen i startgroparna, eller hur!
Jag har liksom inte fått upp ögonen för gummistövlar riktigt.
Men igår såg jag min fina kompis Anki i dessa raringar från Hunter....
Åh så snygga!!!!
Vill också ha....
.....när det och det och det är betalt ;)



Har haft en mysig dag hos Camilla! Barnen lekte och hade roligt, åt som hästar när det vankades köttfärs och spaghetti. Vi pratade och pratade, det är inte alltför lätt att få en syl i vädret när nio barn slåss om uppmärksamheten :D. Nu var visserligen en på vift, men ändå...

Åkte hem och kunde lyfta in en sovande Luca!
Började med brödet...jag är ingen bakmamma vill jag poängtera, men ibland får man ju göra sig till, eller hur! ;)
När brödet var på jäsning delade jag kycklingfilén i mindre bitar och lade tillbaka i en mindre form, över med marinaden och nu puttrar den i ugnen.
Gjorde skivad tomat/mozzarella
Lök- och tomatsallad
Avocado/ruccola sallad med fetaost
Gurkstavar och majs i en skål
Cashewnötter hälls upp
Gjorde läsk
Dukade
Dammsög
Bakade ut brödet
Nu skall det in i ugnen!
Sedan skall potatisgratängen in!
Det kommer säkert att bli gott!
*hoppas*
Bara lite såser fram nu och den luttorkade skinkan
Rött eller vitt vin, eller mineralvatten om man hellre vill det!
Klockan fem kommer gästerna,
Välkomna till bords :)

3 kommentarer:

  1. Ja dessa Hunterstövlar är bara supersnygga passar till allt verkligen provade ett par assnygga på NK svarta med nitar wow coola ska inhandla mig ett par i våran lokalabutik som har såna samt primeboots hur snygga är inte de..jag velar om färg på gummistöveln det är de...tur har jag med har ju juniorstl (billigar pris hihi...)
    Ha en bra kväll maten låter toppen och ang maxpris på mina kläder jag handlat är 2000 men om OM det är nåt jag verkligen vill ha får jag prioritera bort nåt annat spara eller låna pengarna men bet av om den priset skulle vara alldeles för högt men kan ej sluta drömma om kanske just DEN!!!
    Kram hoppas näste veckar börjar lika bra som den verkar sluta!!!

    SvaraRadera
  2. Mmm låter gudomligt smaskigt alltihop, hoppas ni får en riktigt trevlig kväll!! Du är så söt och fin i Voilen. Jag hade också min Voile igår, vet inte om det är vädret som får en till att plocka fram den. Inte för att det är en höstklänning men den känns lite höstig på något sätt i den bruna och röda färgen som jag har...
    Kram Ina

    SvaraRadera
  3. Ja dessa vita Hunter är sååå snygga!
    Får jag råd så blir det ett par såna;)
    Roande läsning allt här hos dig!=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails