Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Lika som bär!


Hej och god kväll :)

Vill börja med att tacka för alla rara mail jag får från er läsare!!!Allt från vänliga ord, uppmuntran eller frågor!
Idag tackar jag Åsa och Annica extra mycket!!!

Dagen har varit jättemysig, verkligen! Alltså, ibland kan man inte låta bli att le åt hur lik man är en annan människa, nästan så att det är lite kusligt. Karro och jag har känt varandra sedan våra äldsta var små...Våra första barn är födda 99 och 01. Vi skilde oss samma år, 2005. Vi gifte om oss samma år, 2006. Vi fick barn 2007 (Karros fjärde, mitt femte).
Vi har följt varann genom glädje och sorg! Kämpat med likadana demoner.

Vi har haft så mycket att prata om idag, allt från äktenskap, till renoveringar och barnkläder som är ett stort gemensamt intresse. Barnen har vi knappt sett röken av! De har klappat på hästar, katter och kaniner, de har ätit, lekt, fikat, hoppat studsmatta och åkt fyrhjuling. En helt underbar dag alltså, både för mor och barn!
Tack älskade vän!!!

Försökte hålla barnen vakna i bilen när vi åkte vid fyra, skulle nämligen ge dem middag på McDonald´s tänkte jag. Pojkarna somnade men det gick faktiskt att väcka dem utan större katastrof. Efter maten fick de leka en stund och sedan tankade vi upp bilen och for hemåt.

Jag känner mig glad men rätt trött. Lite Allsång på Skansen lär det bli i kväll!

Karro, du som inte längtar till hösten...kan inte denna vara skäl nog ;)

Ha det gott!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. Jaa, tack själv för en suverän dag! Första gången som "alla" barnen lekt så mkt på egen hand och vi faktiskt hann prata till punkt (ibland iaf när inte stoooora öron var i närheten;)
    Njaa, är rädd att inte koftan hjäler mot min anti-höst känsla, men den lindrar iaf:)
    Kram vännen!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails