Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Äntligen fredag!!!!

Hallå där :)

Då var helgen här. Wunderbar!
Vissa fredagar är liksom mer efterlängtade än andra, eller hur!

Jag har fixat med paket, var till Maxi för att skicka ett paket REK och hade ju hoppats på att det skulle komma en avi innan dess. Men icke. Trodde faktiskt att det inte skulle komma något paket alls idag, men så för en stund sedan kom postbilen med en avi. Skall se om jag kan få tag i Emma, annars får jag hämta det när P-O slutar.
Skall posta ett tradera-paket också. Nu är det bara en person som inte betalat.
Har gått ovanligt smidigt skulle jag vilja säga.

Efter fyra kommer Jessica, hon provade kläder i tisdags och igår vann hon en auktion som hon skall betala samt köpa en tröja. Praktiskt!

Apropå försäljningar,

Den här är till salu:
Voile short dress i chocolate, storlek 0
Pris: 900 kr inklusive frakt
Är du intresserad?
Maila mig på helena.kampe@hotmail.com

Väntar just nu på att Försäkringskassan skall ringa upp, jag vill veta hur det blir med mina pengar!
Luca har somnat och tvillingarna ser på varsin film.
Såå lugnt och skönt!

Ha det gott!
Kramis

6 kommentarer:

  1. Men, har du kvar NÅGRA mollysar?? Du säljer av så väldigt många! Strongt att göra, säger en som tycker att det är mycket svårare att göra det, men som håller på att ta sig i kragen!

    Kram, Fia

    SvaraRadera
  2. Fia:
    Jag har kvar ca 70 stycken :) Så det räcker nog ett tag till...Jag vill behålla ett 20-tal i alla fall! Jag har helt enkelt blivit för tjock för min garderob och nu när värsta ångesten lagt sig investerar jag i ChillNorway, i en storlek större *nöjd*

    SvaraRadera
  3. varför inte kalla det trivselkilon?för du ser ut att trivas mycket bättre så här!!!(varit där själv..)ha en härlig kväll!!

    SvaraRadera
  4. Anonym: Jo, på något konstigt vänster har jag insett att det ÄR okej. Jag kan se ut så här utan att skämmas! Tack för snälla ord!!!

    SvaraRadera
  5. Du ser så vacker ut mår bra...har ju följt dig läänge sen familjeliv!! Du är så fin nu perfekt tycker iaf jag...har oxå några trivselkilon det var ett bra ord!! TACK!!
    Jobbigt är det innan man kliver över trösklen och accepterar men stor är du inte brukar tänka såhär har man S på kläder ja då är man ganska lite...M normal och det är där man är!!
    Ta hand om dig och bra att få bort de små kläderna mår man bättre och inga dumma tankar på att man ska i dem...in med nya och nya tag..

    KRAM gulle du hoppas vi ses snart <3 vill vill

    SvaraRadera
  6. Tina: Jo, jag övar ju mig i att tänka så, att jag duger som "lite större", allt är ju relativt...men den är ändå 10 kilo mer Heléna!
    Puss och kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails