Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Tina, for you?


Hallå där :)
Jag har en bekant här i bloggen, en bekant som har stöttat mig i vått och torrt genom alla påhopp jag haft under min tid som bloggerska. Det är förstå Tina! Och Tina älskar svart! Vad sägs om den här raringen?
Something for you darling?


Dagen har varit fruktansvärt seg och långtråkig måste jag säga. Jag är liksom inte gjord för att gå hemma och dröna en hel dag. Det är inte såå upplyftande att bara pussla, läsa Alfons Åberg, laga mat och tvätta. 
Jag har därför även suttit en del vid datorn, mailat lite och kollat bloggar.

Vid halv två gjorde vi "vab-testet". Orkar barnen förskola imorgon?
Jepp! 
Om inget oförutsett händer!

De var jätteduktiga i affären, Luca satt i en sådan där bilvagn, Leon hade en barnkundvagn och Li fick scanna varor. Fick naturligtvis en avstämning, men det gjorde inget för vi hade gott om tid!
Nu har jag alltså veckohandlat i två dagar, men det gick ju det med!
Åkte hem och lämnade maten, packade upp och for in till stan för att hämta William och Tilde.

Nu har vi precis ätit lite mellis, Luca sover...

Ha det gott!
Kramar

1 kommentar:

  1. ÅHHH rara du <3!!

    OCH WOW me like denna måste jag ha!
    och SVART..tråkomänniska men sån är jag!!

    Såklart men stöttar en fin bloggerska gillar denna blogg och vill att du ska fortsätta inte bli sänkt av dessa avundsjuka männsikor som förstör är dumma och mobbar!!
    TACK för att du är du ger mig/många sååå mycket av dig ditt liv ja ALLT och snygga kombosar på kläder!!

    EN stor kram till dig från mig!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails