Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

På önskelistan....

God kväll :)

Nu är jag rätt trött! Vore inte helt fel att få krypa ner i sängen med en bra film. Inte helt fel.
Men det är bara att hänga kvar ett tag till, barnen är nämligen väääldigt pigga!Eftermiddagen har ägnats åt telefonsnack! Inte ofta, men jag ville verkligen prata!

P-O har varit ute i skogen och fotograferat.
Jag har fixat med lite småsaker.
Lade upp tre nya auktioner och det är redan bud på dem!
Tre plagg ut, ett in. Typ.

Jag drömmer om den här klänningen/tröjan. Såå fin. Såå opraktisk.
Men drömma kan man ju göra...
Väntar ju på besked från Odd Molly också om en reklamation...om jag får pengar tillbaka kanske jag skulle investera i denna...
I samma butik finns det ljusrosa set:et till Li. Vill ha, vill ha, vill haaaaa.
Skall ta mig en funderare.

Pappa och Berith kom, så mysigt att se dem!!!
De stannade bara en kortis, ville förstås hem och packa upp!
Imorgon skall jag hjälpa pappa och hämta upp honom, han lämnar nämligen in sin bil för service.
Har roddat om lite, måste lämna de små först (och har redan pratat med gulliga Emma på förskolan) och sedan blir jag en kvart sen till jobbet, men jag har fått det okejat från min kollega.

Nej, nu skall jag ägna mig åt mina barn!!
Trevlig kväll!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails