Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Pepparkaksdröm...

God morgon :)

Då var det torsdag och full fart mot helgen! Ingen vanlig helg heller! Både barnvakt (som innebär egentid med min make), besök av kära Tina och förhoppningsvis även ett besök av min pappa och Berith!!!

Idag skall vi besöka Mikaelkyrkan med vår förskoleklass. Det brukar alltid vara supermysigt med julvandring där. Det enda meckiga är att ta bussen dit och promenera vägen till kyrkan, i kylan!!!!

Fick mail igår med REK-nummer. När jag följer det ena så fanns det på Maxi igår, men jag fick aldrig en avi...Jag har ringt förut och frågat om man kan hämta ut ett paket utan avi (om man har numret). Skall göra detsamma idag!
Nu behövs VERKLIGEN varma tröjor, såå kallt!

Det var hyfsat kyligt igår att tanka bilen och sedan fick jag vänta 25 minuter på att posta koftan (men inomhus förstås). Handlade, hade inte såå mycket på listan (eftersom jag "mellanhandlade" i söndags), ändå blev det rätt dyrt *hmmm*. Köpte en supergod gräddglass som heter Pepparkaksdröm, den kan jag rekommendera så här i juletid!!!

Kvällen gick åt till att natta barn, plocka upp varor, ta rätt på tvätt och se på tv...Jag tycker nog att Maria Wern-avsnittet var sådär...lite osannolikt på något sätt. Dock gillar jag Eva Röse, rå fin att se på!

Dagens outfit:
Pepper long sleeve i grey melange från ChillNorway (storlek small)
Leggings från me&i
Knee length socks i grey från Odd Molly
Stövlar från Vagabond



Ha en bra dag!!!
Kramar i massor

1 kommentar:

  1. Om du har REK-numret och legitimation så är det inga problem att hämta ut paketet utan avi.=)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails