Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Vilka skor/stövlar har du till marinblått?

God kväll :)

Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag blir av alla människor som bryr sig om mig, som tar sig tid att kommentera och att skriva på Facebook, det är så oerhört värdefullt för mig!

Tack du underbara fina medmänniska!!!!
~~~~~~~~~

Har du mycket kläder i navy/marinblått?
Det är egentligen inte "min" färg även om jag tycker att den är både snygg och fräsch!
Nu har jag ju köpt mig en tunika i velour och fått ett par fina leggings av Carina *tack snälla du*.

Jag vet inte riktigt vad jag skall ha till dem, är sugen på en tunika i samma färg eller tyg...
Frågan är bara, VAD har du till mörkblått? På fötterna menar jag!
Jag är inte överförtjust i att ha svart eller brunt till...Jag har ju mina Hunter i vitt, men det är för kallt nu! Och mina Primeboots i linen fungerar bra...
Men jag har också funderat på grått, DET borde ju vara snyggt!

Jag har suktat efter ett par UGG cardy sedan förra året. Första gången jag såg dem tyckte jag de var urfula men P-O tyckte att de var coola! Sedan såg jag dem i verkligheten och de är ju bara såå häftiga!
När jag upptäckte årets modell med fransar blev jag liksom halvt förälskad.
Nu har jag äntligen klickat hem dem!
UGG fringe cardy i grey!
Tror du det blir bra till navy?


Snart skall vi se Idol, mysigt!!!
Kram kram

1 kommentar:

  1. ÅHHH jag gillar hör å häpnad marinblått har endel och jag har svart till tycker det är ursnyggt hihi..men mökrgrått blir nog bra det med hihi...fulsnyggcool stövel kommer passa garanterat!! Är de mörkblåa ser svarta ut..och blommorna blåa...snygga iaf och du är nog massor som passar till dem...:)
    Tack snälla du för du ger oss så mycket kan man inte mera än stötta och ge energi så mycket man kan!!
    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails