Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Uppe med tuppen...

God morgon :)

Tur att jag somnade tidigt igår! Klockan var ställd på halv fem men jag vaknade några minuter före.
Satte på datorn och kollade av lite snabbt.
Främst är det ju mina Tradera-auktioner som jag är lite nyfiken på!
Du hittar dem här!

Kvällen igår blev ganska lugn. Lade mig i sängen med de små och tittade på halva Shrek 4. Den är rolig! Skall se slutet någon dag. Hade fått mail från en tös som ville köpa en kofta av mig. Slog in den och frankerade. Skall kolla kontot idag och posta sedan!

Barnen somnade vid halv nio och då lade jag mig med. Skönt!
Det har varit en bra helg! Både tid med min make, uträttande av ärenden, socialtt umgänge och tråkiga måsten avbockade.

Nu är det full fart in i en ny arbetsvecka. 
Idag är det inget mer än jobb (bara och bara).
Imorgon är det utvecklingssamtal för William. P-O skall först på möte och sedan på föreläsning på kvällen. Jag har Tradera som går ut.
onsdag är det veckohandling och Tradera.
torsdag är det "blankt" än så länge..

Dagens outfit:
Maria long sleeve i offwhite från ChillNorway (storlek small)
Jeansleggings från Vero Moda
Boots från Primeboots








Ha en bra dag!!!
Helénakramar

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails