Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

35 år idag

God morgon :)
Vad är det för dag?
Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag för det är Helénas födelsedag!
Jag ÄLSKAR att fylla år, det gör mig ingenting att bli äldre, inte ett dugg!
Det finns bara EN sak som bekymrar mig NÅGOT, det är att min biologiska klocka börjar ticka, vill så gärna hinna få åtminstone ett barn till innan jag fyller 40....
Vad har man hunnit på 35 år då?
Gått i grundskola, gymnasium och högskola
Jobbat på McDonald´s, på särskolor, Ungdomsfritids och på Lundbyskolan
Gift mig två gånger
Skilt mig en gång
Fått två barn i det första äktenskapet
Fått tre barn i det andra
Blivit utvecklingsledare i mitt arbetslag
Bott i ett antal lägenheter
Köpt ett hus
Rest till olika huvudstäder:London åtta gånger, Paris och Rom,
Besökt Spanien tre gånger, Grekland två gånger, Israel, USA, Tyskland, Cypern, Teneriffa, Tunisien, Italien, Frankrike, forna Jugoslavien, Österrike, Nederländerna, Schweiz, Belgien, Monacco, Luxemburg
Haft problem med ätstörningar i två omgångar och vågar nästan säga att jag är frisk nu
Lärt känna underbara vänner genom åren:Camilla, Karolina N, Karolina J, Anna T, Stina, Maria K, Maria N, Åsa, Jossan, Ullis, Emma, Ylva, Jessica, Eva, Linda B, Helena & Christer, Ann-Louise&Henrik, Marie & David, David S, Johanna W, Johanna K, Anna R, Mia, Pia
Jag måste säga att jag haft väldigt mycket tur i mitt liv, haft turen att få de män jag älskat, fått alla dessa underbara friska barn, fått de jobb jag velat, klarat mig ekonomiskt, träffat massor av underbara vänner.
Jag är lyckligt lottad!!!
Idag har jag lager på lager igen.
Underst en Spoiler underdress i powder
Sedan en rib jersey i vitt
Alloverprinted polycotton linne
Mörkgrå strumpbyxor
Spoiler underskirt i rose
Everyweardress i almost black

8 kommentarer:

  1. God morgon och stort grattis på din födelsedag. Vad härligt det var att läsa om allt du hittills hunnit med och att du är så glad och nöjd. Det är ofta man hör att folk slutat fylla år och att det inte är något att fira osv.

    Hoppas du får en underbar dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack kära du, alltid så snäll och rar *kram*

    SvaraRadera
  3. Ett stort grattis på födelsedagen. Du verkar vara en sån härlig människa. Hoppas att din dag blir jätte fin

    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis :-)

    Visst är det härligt att man är tacksam och uppskattar sitt liv.

    Ha en underbar dag :-)

    Tabby

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till dig Helena!!
    Jag skrev en kommentar till dig igår när jag för första gången hittade din blogg. Men det var visst på tidigare inlägg...vet inte varför det blev så??
    Härligt att läsa dina inlägg. Jag gillar det osvenska du utstrålar! Underbart att höra någon som säger att man är lycklig och glad. Det ger ju en massa positiv energi till din omgivning också, härligt för dom!
    Hoppas du får en underbar födelsedag. Kan inte tro att du har tid nu, men om du hinner bjuder vi dig på 35-års fika om du har tid att komma i veckan!
    När jag fyllde 35 var jag gravid med Fabian o satt på en bergstopp i Colorado, dit vi kommit ridandes. Helt magiskt! Jag älskar också att fylla år. Och att göra kalas av alla de slag. Kul att du har det nu i helgen.
    Lycka till med kalasandet!
    GrattisKramar från oss alla här.

    SvaraRadera
  6. Du har hunnit med väldigt mycket under dina 35 år :)
    Jag är också jätteglad att ha fått lära känna dig, även fast vi inte hinner ses så ofta nu för tiden
    Du är en sån härlig och öppen människa och det är helt otroligt hur mycket du hinner uträtta på dagarna med en så stor familj. Jag är imponerad :)
    GrattisKramar ännu en gång.
    Hoppas du får en jättefin dag för det är du värd!!!

    SvaraRadera
  7. Tack alla rara ni, jag blir så glad (och rörd, snyft) Kram kram

    SvaraRadera
  8. Grattis på födelsedagen!!!
    Hoppas du haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll.

    Kram Jossan

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails