Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Dagen efter...

Och jag är INTE bakis, härligt! Hade en jättetrevlig kväll hos Camilla, tänk vad ovant att få prata till punkt. I vanliga fall umgås vi med mina fem barn och hennes fyra. Ni kan ju tänka hur mycket (lite) man hinner få sagt då! Vi pratade och drack lite roliga drinkar, sedan kom hennes jätterara kompis Jenny och då käkade vi. Camilla hade gjort jättegoda vegetariska canellonis med fetaost och spenat, över det en tomatröra och så ost. SÅÅÅÅ gott! Drack ett uppfriskande rosévin till!
Sedan blev jag spådd och som vanligt får jag kort som verkligen passar in på mig som personlighet. Det är så att jag kan läsa korten själv fastän jag inte är det minsta klärvoajant. Vi drack lite till, lyssnade på musik och skrattade en hel del!
Tack för en oförglömlig kväll Camilla!!!!Sedan bar det av till Ritz, Örebros senaste tillskott i nöjesvärlden. Camilla skjutsade mig i sin barnsadel där bak, med andra ord är jag inte sååå tjock ;). Väl inne på Ritz var det väl, sådär...Trevlig och fräsch lokal, mycket folk. Men jag är ju som vanligt alldeles malplacerad på krogen. I det läget är jag verkligen socialt inkompetent. Jag vet inte hur jag skall bete mig riktigt...Det är bara långtradarchaffisar från Karlskoga som stöter på mig (inget ont om varken den yrkeskategorin eller just Karlskogabor...men ni kanske förstås vad jag menar?) Inte riktigt min typ av killar om man säger så....Men det var en väldigt rar gotländsk gubbe som tyckte jag skulle följa med och ta en hamburgare han tyckte jag såg ensam ut, (men så stod jag utanför och väntade på skjuts också). Nej, krogen är inget för mig, jag är glad att jag inte längre behöver "skynda-fynda-på-fem-i-två-rean".
Det är så befriande att ha sin familj, att ha den man älskar vid sin sida och alla dessa underbara ungar!
Idag är det dags för kalas, barnen är dagen till ära "likadant" klädda, pojkarna har likadan skjortor och Li en skjortklänning. Även underdelarna är från Polarn och Pyret. Jag har på mig min Light cotton embroidered i cherry, ett baslinne, grovstickade leggings och kjol från Gina, jaquard longsocks från OM.



2 kommentarer:

  1. Jättefin Molly du har på dig idag! Snyggt kombinerat /Malin

    SvaraRadera
  2. Tack själv älskade du.. Hoppas du hade en kanonkväll för det hade jag. Pratade med S sen. Förklarar mer när vi pratar. Puss puss <3 Camilla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails