Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Fredagsmyyys :)

Äntligen fredag (håller Ni med mig?).
Det har varit en väldigt intensiv vecka, som vanligt är det mycket på jobbet, men utöver det så har ju P-O varit sjuk och då har jag fått dra ett tyngre lass hemma med hämtningar och lämningar, det känns!

Idag har jag på mig min checkmeandress i rose, spoiler underskirt i rose, scarf scarf i rose, mina HÖÖÖÖGA mockastövlar och Humanity for all-band i magenta.
Fredagsfin :).
Men gissa vart jag skall först...
Till bilfirman och byta däck, snacka om att jag kommer att känna mig felklädd, liten prinsessa bland oljiga män ;).
Alltid retar det någon.
Som att man hellre har ett tuggummi i munnen när man jobbar än att lukta illa ur munnen bland barnen.
Men oj, det är ju FÖRBJUDET att ha tuggummi.
När jag gick i skolan hade jag en lärare som stank kaffe och rök, det var vidrigt när han hängde över en och skulle hjälpa.
Nej, då tycker jag det är MYCKET trevligare att vara fräsch!



Morgonen har varit intensiv, som vanligt. Tagit rätt på tvätt. På fredagar bäddar jag de stora barnens säng, vi har den dealen! Har klätt pojkarna, men Li går fortfarande i trosor, skall hjälpa henne strax! Barnen har ätit frukost, alla fem!

Jag med!


Luca har på sig sina nya tröja med "messarier" som han säger själv *sötis*



Leon har på sig nya tröjan (som han valde själv på visningen) och nya velourisar!
Nu måste jag fortsätta rusha (och lyssna på musik samtidigt, Spotify ÄGER!).
Ha en underbar fredag och ta hand om Dig!





9 kommentarer:

  1. Hej Skrutteruttan!
    Tack för kommentaren hos mej. Tack vare den hittade jag till dej! Va fin du är i dag! Önskar att jag kunde vara lite prinsessa ibland på jobbet, men då skulle jag känna mej som du gör på däckverkstan... Jag jobbar på en brädgård/bygghandel, visserligen med att rita kök, men det är en massa snickar-gubbar runt mej hela dagarna!
    Lyllans dej som har nära till Smultrongården! Dit skulle jag vilja åka.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack tack Affi :) Jag är på Smultrongården flera gånger i månaden, såå mysigt!

    SvaraRadera
  3. Måste säga att jag är imponerad av dig. Du har fullt upp hela dagarna med alla barn,jobb, hus etc. Men du är alltid så snygg och verkar alltid så glad :)

    Trevlig helg!
    Kram
    A-K

    SvaraRadera
  4. Åh, vad fin du är! Intensivt- ja det är det verkligen hela tiden. Just nu sitter jag inte vid datorn så många minuter varje dag- det går verkligen upponer det där. MEN, din blogg läser jag alltid! Ha en skön helg! Kram!

    SvaraRadera
  5. efterlyser Continent x-stitch Dress i storlek 2. i nån av färgerna mörkblå, rosa eller choklad/lila. vet du nån som vill sälja? hör av dig!!!!! kajsa_love4@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Du är jättefin verkligen! Den känningen passar dig utmärkt tycker jag. Ha en fin dag och kram!

    SvaraRadera
  7. Till anonym, jag är ledsen känner ingen som äger en sådan :(

    SvaraRadera
  8. Verkligen snyggt kombo!!! Jag har bara 1 Odd Molly klänning, dax att skaffa flera, känner jag!!

    SvaraRadera
  9. Härliga fredag!! Visst är det något speciellt med fredagar, det är veckans bästa dag tror jag :-)

    Superhärlig outfit och jag är övertygad om att din omgivning mår bra över att ha en sådan underbar och snygg människa runtomkring sig.

    Kramar!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails