Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Dagens outfit!


Idag går jag på lager-på-lager-principen, varmt och skönt på en kall arbetsplats!
Har vitt baslinne och heltäckande leggings från Gina Tricot, svart brottarlinne från JC, Cotton twill skirt från Odd Molly, likaså den rutiga blusen som heter något med light cotton flanell (hmm, det är INTE flanell) och så en Lovelier knit. Stövlarna är från Vagabond.
Om en stund skall jag knata iväg till jobbet i kylan *brrr*. Skall jag ta min lite smidigare OM-jacka eller skall jag slå till på min tjocka Peak dunjacka? Å andra sidan, vad skall jag då ha när det är minus tio? Nej, fortsätter med OM ett tag till...Har dessutom en Tiger dunjacka på jobbet, kan alltid byta till den...
Slutar tidigt idag, två för att vara exakt...Tror att vi bara skall ta det lugnt i eftermiddag, känns som att veckan är fullspäckad ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails