Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Lite shopping och LILA bussar :)

God kväll i stugorna!!!
Idag har jag haft en mysig dag! Först en bra dag på jobbet och sedan hämtade jag småttingarna på förskolan, de var taggade för bussåkning :). Vi hann precis med den bussen som jag hade planerat. Försökte få tag i mamma på väg upp, kom på att Tilde varit med henne på jobbet idag (PRAO för alla på skolan) och jag misstänkte att de säkert skulle tillbringa en stund på stan efteråt. Tyvärr fick jag inte tag i dem, varken hemma eller på mobilen.
Gick först till Zara för att titta på ett par urfina "UGG-kopior" som en elev på skolan hade idag, hon sade att de fanns upp till storlek 38, men 36 var de största i butik *depp*.
Vidare till Vero Moda, köpte ett par likadana jeansleggings som jag har i grått, men nu i vanlig "jeansblå". De är väldigt nätta och kommer säkerligen passa bra i mina höga mockstövlar. Gick sedan till Heaven och hämtade upp denna lilla goding!
Blev så inspirerad av skyltningen i lördags, skall försöka få till något "liknande" imorgon, det får ni se då!


Vidare till Mc Donald´s för mellis, barnen ville ha "nagggess". Åt lite enkelt där och hade riktigt mysigt.
På vägen mot H&M mötte vi mamma och Tilde, de gjorde oss sällskap! Köpte ett par jättesnygga bruna grovstickade strumpbyxor som jag skall ha imorgon! Köpte även kajal och rouge!
Vi gick sedan till bussen och fick sällskap även dit! På bussen var det knökfullt, ingen trevlig resa, jag fick stå upptryckt mot vagnen.
När jag kom hem hade P-O fixat med maten (matlådor idag, praktiskt!). Barnen åt först och jag satte mig vid datorn, hade åtta auktioner som gick ut, fick ihop nästan 800 kronor, kändes helt okej! Nu är det bara att invänta kulorna som förhoppningsvis rullar in, på söndag går nästa gäng ut...
Nu skall jag prata lite med mannen...Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails