Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Onceinalifetime coat




Idag var det premiär för Onceinalifetime coat.
Efter en MYCKET rörig förmiddag (med en mamma som hellre höll på med bloggen än lekte med barnen :o), en trött pappa och två tonåringar som inte kunde passa tiden så kunde vi äntligen fira lilleman. Eftersom han redan blivit firad av morfar och vi köpt studsmattan till honom (och övriga syskon) så var det liksom inte så mycket paket att öppna. Han fick dock två stora bilar och två tröjor från Nova Star. Nästa söndag skall vi ha kombinerat födelsedagskalas, vi skall fira hans 2 år och mina 35. Då får han lite presenter av släkten i alla fall!
När vi äntligen kom iväg var Luca övertrött och tvillingarna speedade till max. Jag tog på mig min fantastiska kappa och Leon fick ha sin nya Nova Star jacka+mössa. Åkte iväg mot stan och med ens lade sig lugnet. Minutrarna före avfärd är alltid fullständigt kaotiska men så fort alla barn är på plats i sina stolar kan man återhämta sig!
På stan blev det en skinnjacka till Lovisa, i bikermodell + en cool scarf. Vi bytte Leons tröja till en likadan, tur att det fanns i hans storlek! Sedan blev det ett besök på MQ, P-O köpte två snygga t-shirtar i brunt och en grå/svart-randig halsduk. Vi käkade lunch på McDonald´s, tvillingarna åt jättebra, men Luca sov. Han fick pommes när han vaknade, i vagnen *hmmm*. Idag hade vi inte med några vagnar till Li och Leon, det gick jättebra, superduktiga! Måste bara säga att jag fick både blickar och komplimanger för kappan *roligt*.

3 kommentarer:

  1. Men varför blir det olika stilar i inlägget?

    SvaraRadera
  2. Otroligt snygg kappa. Kan tro att du drog åt dig blickar. Den var väldigt vacker.
    Grattis till lille Luca.

    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Otroligt vacker kappa! Kul att du bloggar igen!
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails