Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Mitt första inlägg















Hej :)


Dags för mitt första Molly-inlägg. Har bloggat från och till på Familjeliv men är såå innerligt trött på att sidan hackar och att låånga inlägg plötsligt är helväck! Mitt namn, Skrutteruttan kommer från ett tillfälle då min man kallade mig för detta i ett sms. Jag tyckte det var bra och det blev senare mitt nick på ovannämnda site.






Tänkte nu göra ett försök att blogga "på riktigt". Bloggen kommer till mesta del handla om mitt klädintresse, både när det gäller mig själv (och då främst Odd molly) men även de inköp jag gör till mina fem barn! Men även om vardagen med fem busungar, heltidsjobb och det ständiga tvättberget!






Idag har småttingarna och jag varit på Marieberg Galleria, har belagt mig själv med köpförbud till nästa lön, men till barnen får man väl handla ;)..
Nu skall jag försöka lära mig alla roliga funktioner här på Bloggen, med ett glas vitt i näven.
Trevlig fredgskväll!!!!






Dagens outfit var följande: Fredagsfin till jobbet i Check med andress rose och scarf scarf rose. Till detta ett par UGG australia i Chocolate. Väskan fullkomligt älskar jag, jag som inte ens är en väsktjej 'oops*. Trippen till Marieberg krävde ett ombyte tyckte jag och då blev det en hatehate tee och över det en Lovely knit i almost black. Stövlarna från Vagabond!








5 kommentarer:

  1. Lycka till med bloggen :-) .

    Tabby

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Kul att du börjar blogga igen, följde dig på fl. Äger själv inga oddmolly kläder men tycker att de är jätte fina, får kolla närmare på det när bebis är ute (bf om 5 veckor)

    Kram//Lina(lybe)

    SvaraRadera
  3. Jättefint. Välkommen till bloggvärlden.
    Kika även in hos mig. Jag lägger gärna en länk till dig.

    SvaraRadera
  4. Men halloj tjejen. Vad glad jag blev när jag såg att du hade en ny blogg. Denna ligger bland favoriterna nu ;-)

    Må gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så roligt att du bloggar igen!
    Tillhör absolut favoriterna!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails