Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Vatten på kvarn...

Kan inte låta bli att le lite, irriterar väl någon nu när jag shoppat IGEN.
Men just idag bjuder jag på det! :). For ut till Smultrongården hela familjen och blev bjudna på fika, en jätterar 35 -årspresent! Nu är kaffebrödet verkligen VÄL tilltaget där så det räckte att småttingarna delade på en bit och likaså P-O och jag. Kaffet var gudomligt gott. TACK snälla EVA!
Fick det fina bandet av P-O, han valde färg! Jag var ju lite inkörd på ett långt, men det var verkligen JÄTTELÅNGT och skulle viras typ 14 varv, nej, det kändes roligare med ett färgglatt kortare! Färgen heter magenta och passar utmärkt till Odd Mollys royalfärgade plagg!
Provade stövlarna och trodde ni ärligt att jag skulle kunna låta bli?
Nej, jag förstod väl det *hihi*

Snart skall jag bli skjutsad till Camilla...har liiite svårt med "krogen-kläder".
Hur klär man sig egentligen? Jag menar nu, 2009 på krogen? Enligt min världsvana Camilla så skall man ha linne, hon tyckte definitivt att jag skulle ta min Spoiler underdress...Har klurat lite i veckan...
Idag blev det självklart att det skulle bli min i royal eftersom jag matchar nya Humanity-bandet...Eva på Smultrongården sade att hennes dotter brukar ha Spoiler-tank när hon går ut...aha, då är det väl rätt då? Fördelen också med mitt långa hår är att det döljer bh-banden i ryggen! Har strumpbyxor från Twilfit och mina favoritkjol alla kategorier från Gina Tricot och så förstås nya stövlarna "hooker-stövlar" som Camilla uttryckte ;). Jag har förberett middagen åt P-O, stekt fläskfilé och så kan han bara slänga in pommes i ugnen, bra, det dövar liiite av mitt dåliga samvete att jag lämnar familjen i kväll!
Wish me luck :)

6 kommentarer:

  1. Jättesnygg färg på armbandet. Är själv sugen på ett sånt. Har ett i färgen caramel. Ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Har ramlat in på din blogg och fastnat för den! Ha nu en trevlig kväll! Förresten om du tycker om att handla och har råd med det så SKIT i andras åsikter och fortsätt med det. Spelar inte roll vad man gör så retar det alltid någon.

    SvaraRadera
  3. Hejhej!

    Kikar in lite ibland från FL.
    Vill bara säga att du är kanonsnygg o att du skall njuuuta av din utekväll! Inget dåligt samvete - man är en så mkt trevligare mamma/fru när man fått lite egentid :-D

    kram på dig o strunta i idioter som är missunnsamma!

    kram från Sylt på FL

    SvaraRadera
  4. Läckert till tusen! Ha det superkul!

    SvaraRadera
  5. Du är supersnygg i kläderna, superhet ikväll!!! Och du skit i åsikterna huvudsaken du är nöjd med ditt liv..och det är du...reta andra haha..alltid lika kul eller hur!! armbandet är jag sugen på en liiiten fråga vad kostar de??? ha nu en superkul kväll och som sagt ovan NJUT och reta endel hihi...girls just want to have fun or what???!!! Kramar

    SvaraRadera
  6. Hej och tack, armbandet kostar 399 på de flesta ställen, men nu hade Smultrongården sänkt till 339...Kramis

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails