Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Morgonstund har guld i mund....

....eller?
Jo, för det mesta, men inte när man vaknar klockan fyra med huvudvärk och sedan INTE kan somna om. 40 minuter senare är det FULL rulle, dvs de små är vakna, busar, bråkar, skriker, skrattar.
Då håller mamma sig för skratt!
Nu sitter mina fem och Emma och äter frukost (det var ovanligt tidigt).
Välkommen till morgonpigga familjen sade jag till Emma "jo, fem över fem" svarade hon för då blev hon väckt av illbattingarna.
Tur att tösen är en glad prick och inte lider av morgontrötthet!
Jag har grejat lite, tagit rätt på tvätt, plockat, bäddat, gjort matinköpslista, packat in Tradera-paket. Igår fick jag betalningen för sista auktionen (som gick ut i söndags). Hade fått massor av omdömen, bra då kan man pusta lite! Har kollat in Familjeliv,Facebook, mail och mitt konto. Man hinner onekligen mycket när man går upp i ottan!
Idag hände lite skoj, nu på förmiddagen skall vi ta bussen upp på sta´n, barnen och jag! Vi skall luncha på Sibylla (Williams önskemål).
Sedan skall jag försöka hitta lite julklappar.
Vi tar sedan bussen vidare till Anna och Roger, barnen får leka med deras barn, det blir bra det!

Ny outfit idag *glad*
Voile s/s blouse i chalk
Glazing frill tank i chalk
Jeans från Gina Tricot
Jacquard longsocks i royal
Rara blusen, många fina detaljer, text, rosetter, broderier..

Nya Humanity-armbandet i ljusbrunt tillsammans med det "gamla" i magenta




Och nya gosiga sockarna!

Ha en bra dag alla glada morgonpigga (och trötta) själar!!!!





7 kommentarer:

  1. Efter en tuff natt svimmar jag nästan av matthet när jag läser allt du redan gjort. Hoppas er dag blir fin!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Helt makalöst vad du hinner med på morgonen! det är beundransvärt !! Vilken superfin outfit du har idag, helt och hållet "i min smak"
    Hoppas att du får en fin dag med allt du ska göra, juklappar låter mysigt, jag brukar oxå börja tidigt med dom :-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Nu blir jag stum av beundran! Själv tycker jag livet kan gå fort - men kl 5 låg jag fortfarande i sängen.

    Tänkte fråga om vi inte kan länka till varandras bloggar? Hittade inte min blogg i listan?
    www.mollyflickan.blogspot.com

    Ha en helt underbar dag! Det är du väl värd!
    Kramisar,
    Mollyflickan

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får en härlig dag! :) Jag gillar din outfit jättemycket, så snyggt!

    SvaraRadera
  5. Jättesöt outfit, blusen är såå fin och passar jättefint även till jul ju. :-)
    Wow vilka fina inköp, alltid bra med rabatt!!
    Måste säga att jag tycker du blir hårt åtgången här, kan inte förstå varför faktiskt... Du verkar vara en jättegullig tjej och dessutom har du väldigt bra klädsmak.;-)
    Kram Ina

    SvaraRadera
  6. Tack för rara kommentarer :)
    Mollyflickan: Nu har jag länkat till din blogg!!!

    SvaraRadera
  7. Hoppas du haft en skön ledig dag! Snyggt med jeans och just den blusen samt gosevarma strumpor. Själv har jag suttit på jobbet med en ylleklänning och min OM-strumpor i ull och jag har frusit?! Vet inte om jag är riktigt frisk... ;o)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails