Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Bloggtime :)

4344 unika besökare, på exakt tre veckor! Jag tyckte att jag hade jättemycket träffar första veckan och nu rullar det på.
Nu hamnar min blogg rätt snabbt upp om jag söker på "Skrutteruttan" på google, i början var jag tvungen att snäva sökningen genom att skriva blogspot också för att ens hitta den.
Här är en bild när jag bloggar :). Mest för att visa kombinationen av två Humanity for all -band idag!
Min "frökenfrökenfröken"-mugg skymtar i bakgrunden, fick av min underbara klass i somras *tack*.


Dagens outfit:
Taradiddle i red
Spoiler Underdress i powder
Spoiler underskirt i rose
Jaquard longsocks i cherry
Kläder som passar en fortfarande ÖM mage :(




Fina detaljer på klänningen!


Leon ville prompt ta kort på sig själv med självutlösaren!
Idag i tröja från PO.P och byxor från Katvig.

Li i klänning från PO.P och nya leggings från me&i.
Det är nämligen så att jag reklamerat en del plagg som jag varit missnöjd med.
Av misstag skickade jag med en tröja som kom från en provkollektion (och dessa har man inte rätt att reklamera), de kunde inte skicka tillbaka den till mig (undrar varför?) men som "plåster" på såret fick jag ett hemligt plagg och då damp dessa ner i brevlådan, passar ju finfint till klänningen!
Tilde i jeansleggings från Gina, tunika från Boomerang, benvärmare från Cubus.
Igår fick jag ett ryck, hämatde ner kläder från vinden, fyra byxor och en blus, fotograferade dessa tillsammans med en klänning från me&i efter mig och lade ut på Tradera.
Nu har jag nog i stort sett lagt ut det jag kan, känns bra att få det avklarat.
Blir jag inte av med kan jag ge bort det eller hålla på plaggen ett tag till dess att Tilde kan ha dem.
Har jag tur får jag igen några hundralappar i alla fall!
Spökvandringen igårkvällvar urmysig, lite läskig förstås, men jag uppskattar verkligen att få göra något med bara de stora barnen. Det är underbart att få ge dem den tiden, de är inte bortskämda med det precis...
När vi kom hem igen tittade barnen på "Barda" på datorn och mumsade på chips.
Jag läste lite i boken jag håller på med, den är bra, men jag har ju nästan aldrig tid eller ork att läsa (dvs jag SOMNAR när jag läser).
Just nu är P-O ute, det är städdag i samfälligheten, han tömde vår kompost redan igår innan containern blir så pass full att man måste tippa över kanten...
Vi har inga större planer idag mer än att åka till Maxi, skall ha lördagsgodis och lite småplock som present, skosnören och mer packtejp!
Ha en riktigt skön (ledig) lördag!!!





1 kommentar:

  1. Allt har nåt gott med sig kanonfint med de gula tightsen till klänningen och super att barnen kan överta det man inte längre anv om det går...passa dig snart är hon väl och rotar i O M garderoben hihi...ojoj får du sätta lås på den!!! Dagens outfin är en av mina favvosar på dig!! Får nog ta mig i kragen och inhandla något plagg..inte bara drömma om dem!! ha en bra lördag!!! kramisar tína

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails