Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Underbara måndag ;)





God morgon!
Ny dag, ny vecka.
Det händer mycket den här veckan, ikväll jobbar jag sent, samverkansmöte eller "pedagogiskt café" i vårt skolområde.
På onsdag skall jag gå på bio med några av mina arbetskamrater, "Flickan som lekte med elden" *längtar*.
Antar att mannen tränar tisdag och torsdag.
På fredag fyller jag 35 och så får jag hem William och Tilde *mys*.
På lördag skall jag hem till Camilla, bli bjuden på mat och vin och sedan skall vi gå ut på krogen, det är min 35-årspresent från henne!
På söndag är det släktkalas för mig och Luca.
Dagens outfit:
Mamma har A-one silk wrap tunic och Spoiler underdress i royal. Matchar med strumpbyxor från Twilfit och kjol från Gina!
Barnen har överdelar från PO.P och underdelar från me&i.
Ha en riktigt skön måndag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails