Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Snart iväg!

God kväll alla läsare :)
Tänkte jag skulle skriva några rader innan jag far iväg till Pia!
Dagen har varit intensiv. När alla Tradera-auktioner hade gått ut och jag fixat och mailat angående samfrakt röjde jag lite och pushade på barnen lite extra.
Först svängde vi förbi Emma och lämnade en scarf som hon glömde hos oss igår.
Vi åkte vidare mot Statoil och tankade.
Till nästa ställe för att köpa frimärken till auktionerna.
Vidare till Camilla för att lämna de me&i-kläder hon hade beställt och som kommit till mig.
For sedan upp mot Sånnaboda, lämnade William och Tilde hos Ingrid.
Hos Ylva var det jättetrevligt, vi fick god fika och barnen lekte jättebra!
Tack för idag vännen!!!
På vägen hem somnade Leon i bilen trots att jag försökte hålla honom vaken med Ahlgrens bilar, postade ett paket och åkte hem.
Har fixat med disk och tvätt på eftermiddagen, gjorde hamburgare i folie (kombinerad lunch/middag).
Läste sedan ut Liza Marklund-boken, den var sådär....
Har puzzlat med barnen och P-O har byggt med både megablocks och lekt med Little People.
Om en yttepyttestund skall jag åka till Pia, det skall bli trevligt!
Har behållt lite av kläderna men bytt ut jeansleggings mot strumpbyxor i cherry och jeanskjol, till det scarf scarf i rose och höga stövlarna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails