Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Akvariefix!

Voilá, vårt nya akvarium :). Men vad litet det ser ut på bild *förvånad*. P-O hade grejat när jag kom hem och var sugen på att köpa fler fiskar. Li hade somnat på sängen och vi bad Ludde passa henne. For först ut till djuraffären, köpte fler fiskar och mer dekorationssten. Sedan vidare till Subway och köpte med baguetter till middag.

Käkade när vi kom hem och sedan tömde jag gamla akvariet på vatten och grus. Gjorde rent det och P-O gjorde rent pumpen. Jag bar upp allt på vinden, gjorde i ordning en korg med alla fisktillbehör och gick ner med till verkstaden. Letade fram en ny förlängningssladd och ordnade med sladdar till det nya akvariet.
P-O flyttade över de nya fiskarna.


Jag har precis deklarerat. Det märks att räntorna varit låga för jag fick bara tillbaka ett par tusenlappar, lite trist för det brukar vara bra med påfyllning på sparkontot inför sommaren.
P-O fick kvarskatt, mindre skoj...

Nu skall jag förbereda morgondagen och sedan skall barnen smörjas in..
God kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails