Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Vill du kommentera?

 Jag gör nu ett litet test. Ända sedan jag valde att stänga av anonyma kommentatorer och införa kommentarsgranskning har jag bara fått trevliga och snälla inlägg. Det är jag jätteglad för! Jag hoppas att en del av er skall hitta tillbaka till min blogg och vilja kommentera igen nu när jag tar bort "anonymspärren". Jag  behåller kommentarsgranskningen. Förhoppningsvis utestänger det de personer som verkligen vill såra och göra mig ledsen, kanske inte är så roligt om man inte får sina syrliga påpekande publicerade.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                                                           Full fart mot helgen, eller hur!!!!
Imorgon när jag avverkat fyra utvecklingssamtal på eftermiddagen och hämtat hem alla mina barn, då skall jag fira att det är helg med ett glas vitt, så det så! *längtar*.

Gårdagen gick i ett rasande~tempo. Stressade iväg från jobbet, hämtade småttingarna, hann ge dem gröt till kvällsmat och slänga i mig en tallrik själv innan jag skulle iväg.

Mysigt var det att ses! Jag älskar att sitta uppkurad i soffan, snacka massor av "tjejsnack", njuta av  fika och bara ha det gott. Det är mysigt och en riktig påfyllning för själen! Lika mysigt är det att komma hem efteråt. Visst uppskattar man det man har hemma när man får komma ifrån ibland och få lite distans!?
Hann greja med lite småsaker innan Luca vaknade, sövde om honom och stängde ner dator, hade föreberett dagen och tagit rätt på tvätt.

Idag har jag tränat och gjort barnen i ordning. Har precis duschat och njuter nu av frukost och en kopp kaffe *livskvalitet*.
Jobbar idag och sedan skall jag veckohandla och skynda hem. P-O skall träna och måste åka senast kvart över fem. Stress stress.

Dagens outfit:
Velvet hood chalk (storlek 0)
Appeteaser strap top lite blue (storlek 0)
Jeans från Gina Tricot


Hmmm, min kamera har blivit lite knasig, massor av kort fick en jättekonstig rödaktig ton (som bakifrån- bilden men mycket mer), fick sålla bort flertalet kort...

Ha en bra dag!
Helénakramar

13 kommentarer:

  1. Godmorgon,vilken pingla som visades här idag. Du ser så pigg och fräsch ut. Hoppas din dag blir bra.

    Kram!
    Ulrica

    SvaraRadera
  2. Jag läser din blogg VARJE dag .. men kommenterar inte så ofta. Men nu passar jag på när jag ändå KAN göra det .. =)

    Jag gillar DIG , gillar din BLOGG .. fast jag egentligen inte känner dig .. , lustigt !!

    Du skriver öppet och ärligt och även om jag inte delar ditt OM intresse så är det roligt att följa det oxå. Ta hand om dig och din stora vackra familj...

    stor kram Annika från Småland

    SvaraRadera
  3. Vad fin du var idag. Kollar din blogg varje dag. Vi har ungefär samma kroppsstorlek, därför tittar jag alltid på vilken storlek du har. Då vet jag att jag kan ha det också, för det sitter alltid så snyggt på dig. Ps Men du har en snyggare rumpa än vad jag har... :)

    Varm kram
    Fia

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag läser ofta din blogg men har aldrig skrivit en kommentar. Kände idag att jag i alla fall vill säga hej.
    Tycker att du skriver öppet och ärligt i din blogg och det uppskattar jag + alla fina bilder på dina mollysar förstås.

    Ha en riktigt bra dag!
    Kram
    Jennie

    SvaraRadera
  5. Hej

    vet inte om du har campadre, men de har en kampanj nu med upp till 50%rabatt på vissa oddmolly plagg, tänkte på dig när jag såg den=)

    Hoppas du får en bra dag

    SvaraRadera
  6. Men vad roligt att få kommentera igen. :-)

    Du är superfin som vanligt. Ha en fin torsdag!

    SvaraRadera
  7. Tjejer; Heeeeej :) Åh vad roligt med lite feedback igen! Jag har saknat er!!!Roligt med nya aktörer här *kramar*

    SvaraRadera
  8. Hej igen :-)

    Lämnar tassavtryck.
    SKönt att se att du mår bättre igen :-)

    Tabby

    SvaraRadera
  9. Hej Helena!!! Har haft jätte mycket att läsa nu när ja inte varit så aktiv på nätet. Skönt att höra att du är frisk nu med :)
    Oj vilket fint linne du har på dig, sånt vill jag med ha!! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Visst behöver man komma iväg ibland helt klart och få lite annan input och man blir en så mycket gladare mamma då också.
    Du är riktigt sommarfräsch och söt, är lite sugen på det linnet också fast i vitt för min del tror jag. Kjolen till vill jag också ha fast i ljusblått men den finns ju ingenstans... Hoppas jag hittar den i Stockholm i helgen!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  11. Jag kommenterar ju jämt men kul när man ser lite flera rara kommentarer igen i fältet...och hoppas nu på inge dummergökar kommer och klampar in och är stökar om igen!! Superfin är du idag.. jag inväntar fast i klänningen men får se om den är för stor....hmmm men är nog lite bredare än dig över rygg och armar fast vi väger och är lika långa !! Spännande iaf!!!
    Kramar om

    SvaraRadera
  12. Vad fint att jag kan kommentera igen. Jag är glad att du blivit frisk och fått tillbaka din energi.

    Och du är lika fin som alltid.

    Ha det skönt!

    SvaraRadera
  13. Hej! Såg att någon annan Fia kommenterat. Bäst att jag använder mig av min "blogg-id" då så det inte blir några missförstånd.
    Skönt att de otrevliga drog. Vill man inte läsa om dig så vad har man här att göra?
    Ha det så gott. Jag läser här men inte varje dag. Hinner helt enkelt inte"! Nu ska jag dunsa i säng.
    Kram, Fia

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails