Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Päronglass....

Hej där :)
Sitter här och väntar på barnen. Tilde och Emmorna ville gå till förskolan och hämta barnen. Självklart sade jag och hann både dammsuga, prata med chefen i telefon och plocka ur disken.
De borde komma när som helst nu...
William sitter bredvid mig och ritar.
Jag har jobbat, lugn och lyckad dag med påskpyssel och uppsättning av tyg i vår "grotta".
God lunch och sedan ta sig hemåt, friskvård i en timme! En liten promenad.

Är det någon mer än jag som associerar till päronglass när man ser dessa plagg? När jag växte upp kallade vi det för "mintgrönt!
Skulle inte ha något emot att dessa tre godingar flyttade in hos mig, men nu är det stopp på ett tag.
Måste fylla igen shoppinghålen lite ;)
Men som sagt att drömma kostar inget....drömma om päronglass...

Kramar i massor

1 kommentar:

  1. Håller med dig eller pistageglass... yammie... de jättefina men själv passar jag inte i fägren man plaggen kan man dö för.. men det är en ljuvlig harmonisk färg är det och men en snygg make typ lila till kanonfint!!!
    Säger som du dax fylla på kassahålet men skulle gärna villa ha en suitehart miniglown i min ägor men men ...!!!
    Kramar i massor

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails