Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Vilken pärs :(

God morgon :)
Ja, där blev jag allt skriven på näsan, jag som skrev i bloggen för ett tag sedan att jag nästan aldrig är sjuk. Fy vad jag var dålig igår. Stretade på på jobbet och hämtade sedan barnen. När jag väl kommit hem parkerade jag mig i sängen resten av kvällen. Tittade på en film, sov, åt lite grann. Somnade för natten vid åtta. Vaknade tre och mådde jättedåligt, upp och proppa i sig mer värktabletter. Somnade om och vaknade vid halv sju. Mår bättre men är långt ifrån bra. Snorig och huvudvärk, men det värker inte i kroppen åtminstone.

Om en stund kommer Thomas, P-O och han skall börja hacka upp ena golvbrunnen i badrummet. Jag skall faktiskt smita iväg till Smultrongården en snabbis, det har kommit en sak som jag suktat efter ett tag och jag vill inte vänta ända till på onsdag för att hämta den.

Dagens outfit:
Livealot blouse i lite powder (storlek 0)
Alloverprinted cottonpoly tank (storlek 0)
Jeansleggings från H&M
Stövlar från InWear

Ha en bra lördag!
Helénakramar

7 kommentarer:

  1. Håll dig hemma , kryp ner i sängen och bli frisk. Det är sådana som du som gör att alla smittor sprids vidare gång på gång .....
    Är man inte helt ok ska men vara hemma och undvika att träffa folk. Du kan inte sätta dina kläder före din egen hälsa, det kommer straffa sig !!!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt det var!
    Smultrongården har så fina Mollysar!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Åk och köp dina kläder....det mår du gott av...behöver ju inte direkt nysa andra i ansiktet....

    Krya på dig!

    kRAM

    SvaraRadera
  4. Krya på dej!

    P.S Du är alltid så snyggt klädd,men vore ännu snyggare om du skulle ta en storlek större på Mollysarna.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Fin du är i den blusen! Ha en fin lördag du med /Kram Malin

    SvaraRadera
  6. en storlek större hade varit snyggt ja!
    Menar du att du var så dunderförkyld och jobbade och passade andras barn?
    Usch vad jag blivit ledsen på mina barns dagisfröknar om de utsatt barnen för smitta medvetet..

    SvaraRadera
  7. Skulle man gå hem från jobbet var gång man känner sig hängig skulle det inte bli mycket gjort. Vi förskolelärare är ständigt utsatta för smittor och möts dagligen av barn som är mer eller mindre sjuka. Visst får vi ett bra immunförsvar men ibland blir vi hängiga med och då kanske man stannar ett litet tag för att backa upp någon kollega som skulle få jobba ensam annars. Skulle bara barn som är 100% friska komma till verksamheten blev det nog väldigt tomt i lokalerna...
    Anita

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails