Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Ny dag, ny vecka, ny månad. Nya tag!

Ja, äntligen är den här skithelgen över! Jag vill inte ens tänka på den och skriver inget mer om det, punkt!

NU börjar en ny vecka och den startar tufft! Idag har vi ett viktigt möte som innebär att jag mister min friskvårdstid, så kan det vara. I kväll har vi möte, alla pedagoger från Lundbyskolan och förskolorna i området. Jobbar med andra ord till halv sju i kväll. Sedan hem och så har jag lovat P-O att hjälpa honom med en tuff arbetsuppgift.

Imorgon har jag heldagsutbildning och slutar fyra på min korta dag. På onsdag skall vi lämna in bilen. Stenskott+extrem kyla= stora sprickor i vindrutan. Suck. Inte nog med att det kostar massor av pengar, det blir så himla meckigt för mig att lämna in bilen och samtidigt klara av logistiken kring barnen och jobbet. Buss? Promenad? Hyrbil? Grannens bil? Har inte löst det än, men i kväll måste jag sätta mig ner och klura...

Idag gick dte jättebra att träna, skönt. Nu måste jag hasta vidare, skall tanka bilen också innan jag lämnar de stora, annars får vi färdas på ångorna...

Dagens outfit:
Lovely knit i powder (storlek 0)
Livealot blouse i lite powder (storlek 0)
Spoiler undertank i chocolate (storlek 1)
Jeansleggings från H&M
Swedish Hasbeens i cognac


Ha en underbar dag!!!
Helénakramar

9 kommentarer:

  1. Låter som om ni haft en tuff helg och veckan blir intensiv men BRA eller hur!

    KRAM på dig!

    SvaraRadera
  2. Bina: Tack!!!!Det kan bara bli bättre :) Roligt att se dig här igen!!! *kramar*

    SvaraRadera
  3. Hoppas att veckan blir bättre än helgen! Du är jättesnygg idag! Jag har en fråga; är livealoten väldigt tunn? Tycker du att man måste ha något under? Jag är supersugen på den.
    Kram Lotten

    SvaraRadera
  4. Det kan bara bli bätte nya tag som du skriver ny dag-vecka-månad jaa helt nya förutsättningar att starta om på!!
    Ja denna planering kan köra slut på en jag är hopplös måsta ha allt klart på en gång kan ej slappna av annars (jobbiga människa som jag är) men det löser du fixar ju och knåpar ihop det mesta tycker jag!!

    Du är verkligen suprfin idag lite vardagsklädd fast uppklädd!!
    Ha en bra långtungdag på jobbet dag ida!!


    Styrkekramar och håller tummarna all fixar sig

    SvaraRadera
  5. Lotten: Jaa, jag skulle nog ha något under...man ser nog igenom rätt bra annars...

    Tina: Tack :)

    SvaraRadera
  6. Åhhh du har din fina kofta på idag! Ljuvligt fin är du!

    SvaraRadera
  7. Önskar dej en fin vecka. Undrar bara över en sak är det du som gör det mesta med städ disk tvätt??? vad gör P-O???Du har säkert skrivit det någon gång, men jag för undras varje gång du skriver om allt du gör.Visst jobbar kan på förskola som du med typ samma tider???Kramar

    SvaraRadera
  8. Sagas mamma: Tack :)

    Anonym: Jag gör 90 % av all städning/tvätt/disk/matlagning. P-O hämtar/lämnar barnen på förskolan till 75 % (jag hämtar de stora barnen varannan vecka), han bygger på huset, skottar, sköter trädgården. Jag skulle gärna vilja dela varadagssysslorna men tyvärr är det inte så...

    SvaraRadera
  9. Snygg outfit och härliga färger! /Kram Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails