Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Oinspirerad!

God morgon :)
Försöker med lite nya funktioner här i blogger,,,men det trasslar...
Idag känner jag mig inte vidare på hugget, tyvärr. Undrar varför jag mått så dåligt den här helgen, jag hade ju verkligen sett fram emot den *funderar*.
Om en stund skall jag se "The taking of Pelham 123" ISTÄLLET för att träna, unna mig lite söndagslyx!
Klockan elva skall jag hämta William och Tilde hos Ingrid. Vi åker vidare till Ylva, äter brunch där och leker en stund, det skall bli trevligt!
I eftermiddag kommer pappa!

Dagens oinspirerade outfit:
Glazing frill tank i chalk (stolrek 0)
Cotton embroidered l/s flannel dark blue (storlek 0)
Contour denim stretch (storlek 0)
Jacquard longsocks i dark blue


8 kommentarer:

  1. Söt som socker trots all leda! :-) Njut av allt din dag erbjuder!!

    SvaraRadera
  2. God Morgon!!!

    Nu vill jag inte låta som de andra men det är väl inte undra på om du inte känner dig tipp topp för du har ju mycket runt dig och en massa MÅSTEN på dig själv..... Tyvärr så vet jag hur det känns men alla krav på en själv som man har... Jag har fått hjälp och håller på att bryta mitt mönster och det känns kanon skönt men samtidigt jobbigt...
    Ta det lugnt och tänk på DIG själv....

    Ha en underbar söndag!!!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  3. Du gör helt rätt i att unna dig söndagslyx! Det är du definitivt värd!
    Hoppas du får en fin och lagom lugn dag! Kram!

    SvaraRadera
  4. Ta hand om dig, själv sitter jag och snörvlar och orkar ingenting...och blir naturligtvis stressad av det: jag har ju massor att göra!

    Måste fråga dig: Hur är OM´s jeans i storleken?

    Ha det gott!
    /Fia

    SvaraRadera
  5. Tjejer: tack :)
    Fia: Hmm, svårt att säga eftersom jag är van att köpa tumstorlekar...men om jag jämför med mina jeans från Gina Tricot så skulle jag vilja säga att 0 motsvarar ca 25 tum kanske...

    SvaraRadera
  6. Jätte fin är du i alla fall. Hoppas dagen blir lugn.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hei du,
    noen dager er litt gråere enn andre, kan ha med hormoner å gjøre. Eller kanskje er du lei deg for at fredagen ble annerledes enn du hadde tenkt deg. Noen dager er bare slik....vi er jo ikke alltid på topp.
    Så bra at du unner deg selv en fridag og gjør det du har mest lyst til. Hørtes ut til at det skjer mye hyggelig senere i dag. Håper du får en fin søndag tross alt.
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vet du, ibland är jag sådär också. Oförklarligt på dåligt humör. Ofta är det flera saker som spelar in. Typ om jag sovit för lite, hormoner i obalans, besvikelser på att saker inte riktigt lever upp till mina förväntningar, och kanske något tråkigt som händer. Insikten du skrev om igår är kanske trist också. (Fast du är ju faktiskt inte lastgammal, om några år kanske ni båda känner annorlunda. Och då är de andra barnen större. :) )
    Vet du, jag tror att det blir bättre snart - när man har dippat brukar topparna bli så mycket bättre! Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails