Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Frisk nu!

Hej där :)

Dagen har rusat på...jobbat, postat paket, mailat Swedish Hasbeens om träskorna, fick snabbt svar, de i min färg dröjer lite på grund av att vädret gjort det svårt att få fram just nature-färgen. Hmmmm, fråga inte mig, men det stämmer säkert. Jag ville bara veta att allt var okej med ordern, det är alltid läskigt att ligga ute med mycket pengar.Mailade sista Tradera-vinnaren också.

Nu skall jag sätta mig här en stund, har hållit igång sedan jag kom hem från jobbet. Började med att plocka, rev fram dammsugaren, sopor, tog rätt på tvätt och post. Fin leverans från Ajabaja! Imorgon blir det den som outfit, garanterat! Fick stryka lite på den. Sövde Luca och tränade den sista delen av mitt pass, idag har det varit motigt att träna. Vissa dagar går tiden jättesnabbt, andra kryper den fram...

Tog en snabbdusch och böt om till detta:

Dagens andra outfit:
Rib jersey white (storlek 1)
Favoritjeansen från Gina Tricot



P-O är på möte nu, han hade ont i ryggen efter kånkandet med tvättmaskinen igår så han skulle hoppa över Ki-box:en i kväll. Jag skall snart hiva in bakpotatis i ugnen, har gjort en variant av skagenröra till P-O, stekt korv till barnen, själv blir det kalla såser, ost och grönsaker till min bakade potatis *mums*.

Barnen har varit jättepigga idag så imorgon blir det förskolan för hela bunten, skönt för dem.

Ha en skön kväll!!!

2 kommentarer:

  1. Fin topp enkel och användbar snyggt med en kofta över det finns ju endel i din kollektion!!! Skönt att barnen är friska och krya tråkigt med skorna och ligga ute med mycket pengar känns aldrig bra!!!
    Ha en bra kväll!!!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Jag är så imponerad av din energi. Jag är helt slut när jag kommer hem om dagarna. Det blir matlagning och sedan soffan. Hoppas på att våren ska komma snart och bringa lite energi.
    Ha en bra kväll!
    /Helén

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails