Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

4 continent dress *wieeehaaa*

God morgon Sverige :)

Ny dag. Härligt, eller hur! Jag tycker om kvällar, känslan när man är "färdig". Man har jobbat hela dagen, man har hämtat barnen, man har plockat, tvättat, diskat, lagat mat, förberett morgondagen och sedan får man bara vara med barnen...Kanske njuta en stund av egentid. Den där timmen innan man går och lägger sig, det är skönt! Men jag tycker även om morgnar! Kanske för att jag är morgonpigg? Eller för att man har en ny dag framför sig med utmaningar, möten, uppdrag, kontkter, närhet, roligheter.

Vi hade en bra kväll igår. Vi käkade när P-O kom hem, mös med barnen, satt vid datorn en stund, tittade lite på tv, läste för barnen. Masserade P-O´s onda rygg. Vi pratade en massa. Tittade på Mästarnas mästare och House. Jag var vaken *wieee*. Nu är vi på pluskontot igen, vi behöver verkligen få vara med varandra, ha lite kvalitetstid tillsammans! Att det skall vara så svårt att få till det! Problemet är egentligen inte barnen även om det är tufft ibland att ha barnen spridda i många åldrar, det är liksom alltid någon vaken ;). Nej, det värsta är nog min trötthet på kvällarna, vem orkar tänka på sex när kroppen skriker "SOV MÄNNISKA SOOOOOV!"????

Nu på morgonen har jag fixat med det där vanliga, plockade lite, bäddade, satte på en diskmaskin och plockade ur den senare, tränade och idag gick det MYCKET bättre. Duschade och tog tvätten, klädde pojkarna och gav dem frukost. Nu vaknade Li precis. Jga skall strax gå till jobbet, men måste förbi återvinningen först med glas och metall...

Dagens outfit:
4 continent dress brown (storlek 0)
Antidote frill tank pink (storlek 0)
Spoiler underskirt rose (storlek 1)
Grovstickade strumpbyxor H&M
Jacquard longsocks pink



Humanityband i nature och babypink

Puss :)

Ha en bra dag!!!!
Helénakramar










10 kommentarer:

  1. Godmorgon säger jag här...nyss uppkommna skolorna har kompetensutv för lärarna idag och har turen att köra ett kvällpass = sovmorgon när ingen ska iväg supernice!!!
    Vilken underbaring som kom till dig igår superfin och passar dig verkligen!! Ourfiten = kanonsnygg!!
    Ha en dag och du skönt med lite vuxentid med tillhörande aktiviteter och håller med till fullo..är själv kvällstrött och vem orkar tänka utföra vissa aktiviteter haha...inte jag iaf och tydligen inte du heller hihi..!!! Hoppas det dyker upp mera fina paket i din låda snart!!

    Kramar Tina

    SvaraRadera
  2. Oh vad fin du är i den!! Jag ville också ha en i brown men blev snuvad på min skulle man kunna säga då ajabajas server inte funkade så bra så när jag skulle betala gick det inte! Sen fanns den inte kvar i min storlek :( Men det får väl bli lite jakt framöver om jag inte tar en i dark pink istället, tycker den är fin också =) Ha en bra dag, kram

    SvaraRadera
  3. Super fin är du men puss bilden är oslagbar! *kärlek*

    Ha en toppen dag,

    Kram

    SvaraRadera
  4. Du är jättefin i din bruna 4 continent dress. Jag hämtade min i white häromdagen och jag tror jag är kär. Den är så fin! Har även lyckats få tag på en spoiler underskirt i royal, kommer att bli så snyggt ihop. Tänkte även att jag kunder ha den till min Fonda dress och min andra velourklänning (som jag inte vet namnet på).
    Ha en trevlig kväll!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Åh vad fin x-stitchen är i den färgen! Passar dig kanon:) Ha en bra kväll...

    SvaraRadera
  6. Sandra, Linda G: Tack, den är underbar i tyget, men det är lite gravidvarning på den, dock struntar jag i det! :)

    SvaraRadera
  7. Javisst är tyget underbart. Men håller med om att det kanske är lite gravidvarning men det kommer jag också att strunta i.

    SvaraRadera
  8. Verkligen jättefin! Sitter som ett smäck på dig. Den tunikan är en av mina måste-ha i vårens kollektion och nu blev jag rejält inspirerad till ett köp. Fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails