Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Suktar....

Åh vad jag vill ha den här!!!!!!Men jag bestämde mig för ett ytterplagg och jag valde Lotta lotta....Men önska kan man ju, eller hur!

Idag har det varit rätt trivsamt, lugnt och skönt på jobbet. Slutade lite tidigare, hämtade småttingarna. Hem och stekte pannkakor, dubbel sats. Hann dammsuga, ta bort fläckar, sätta på tvätten, duka. Sedan kom go´a fina Anki, åh vad jag älskar alla mina vänner!!!!!

Vi åt pannkakor med glass, sylt, socker, grädde. Tvillingarna hann åka pulka en stund med Ludde och Lovisa före...Vi pratade och hon kikade på min Mollysamling. Alltså, det är inte bara kläder för mig. Det är verkligen en samling, jag njuter av att titta och känna på kläderna, att tänka ut kombinationer, att drömma om kläder, planera inköp osv....

Vi har precis ätit kvällsmat, baguetter, ägg, brieost, salami, kex, dessertostar...kunde göra enklare "middag" när melliset var mer mastigt. Om en stund skall P-O träna...jag är trött...känner mig lite täppt och har skallebang. Vill krypa ner under täcket, se OS och käka godis...men än återstår mååånga timmars förarbete, efterarbete och mys med barnen!



God kväll!!!!!

4 kommentarer:

  1. Jag känner likadant för mina Mollysar, det är mer än kläder och jag älskar de. Känns som skatter allihop!!
    Jag kommer satsa på denna jeansjackan, har velat lite angående med eller utan broderi på ryggen men bestämt mig för att ta den med broderiet. Jag gillar ju då det är lite too mutch.;-)
    Hoppas du mår bättre snart!! Är lite småsnuvig idag men det har säkert gått över på några dagar brukar peppar, peppar aldrig bli så dålig.
    Kram Ina

    SvaraRadera
  2. Ett litet tips angående bilderna på dig själv. Låt dina barn fota dig! Barn älskar att ta kort. Min fyraåring fotar ofta och vissa bilder blir riktigt bra. Visa dem HUR de ska göra och visar var de ska stå. Du kan själv se till att rätt zoom är inställd!Testa, kan bli både kul å bra.
    Lycka till. Hälsningar Victoria (en smygläsare)

    SvaraRadera
  3. Ina: Hoppas jag får se dig i den snart!!!Vore roligt att se på en "levande" människa *kram*

    Victoria: Tack för tips :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails