Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Traderat...

Söndagmorgon...Har traderat, tränat, tagit tvätt...Nästa gäng går ut klockan 12:00....Eftermiddagen vet jag inte vad den skall innehålla, än...

Vad tycker Du om gårdagens festival? Såg du? Jag tycker att Dolph Lundgren var störtskön! Avslappnad! Måns var också bra men Christine kom inte till sin rätt. Hon blir nog bättre och bättre, som Petra Mede förra året tippar jag på. Hela upplägget var bra och "mellanspelet". Jag kunde inte låta bli att le, sade till P-O precis innan start. "Skall vi gissa på att Tim har skjorta och slipover". Inte vet jag sade han. Gissa vad Tim hade på sig, just det! Var får han alla slipovers ifrån? Säljs det överhuvudtaget? Han hade det redan på "vår tid". Jag tro att han gjort en grej av det, att han måste ha det....

Låtarna...hmmm. Jag tyckte faktiskt att Tims låt var bäst, men den gick ju inte ens vidare...Salem var ju himla pojksöt, charmig som få..Vi höll på att dö av skratt åt "Vägsalts"-låten. Alltså, den var ju finstämd, men gitarristerna som bara stod där utan att spela. Och Jenny Silvers handske sedan, det var verkligen värt ett skratt! Jag hoppas att nästa deltävling innehåller högre kvalitet på låtarna!

Hann göra rent i köket innan tävlingen började, tog bort allt från bänkskivorna, gjorde rent dem och kaklet över, gjorde rent micro, kaffebryggare osv. Gjorde plats i ett skåp och ställde upp "onödiga" saker, som egentligen inte behöver stå framme. Ändrade plats på en del saker, åh vad det är skönt när det är klart. rent och fräscht. Jag blir glad varje gång jag går ut i köket!

Alla tre sov faktiskt när tävlingen började, vilken lyx! Mumsade på chips och godis!

Dagens outfit:
Light cotton embroidered s/s i dark blue (storlek 0)
Vitt baslinne från Gina Tricot
Jeansleggings från H&M
Jacquard longsocks i dark blue




Två Humanity for all, i teal och snow

Luca i tröja från Nova Star, jeans från Gangstar
Leon i kläder från Gangstar
Li i klänning och strumpbyxor från PO.P
Helénakramar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails