Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

"Sovmorgon"

Hmmm, idag har jag sovmorgon. Det vill säga, jag börjar 09:15 för att jag stänger idag (istället för P-O som har semester). Tittar på klockan och inser att jag redan varit uppe i tre timmar med barnen och nu visar mitt ur på 07:41. Så mycket till sovmorgon det.....

Kvällen igår var rätt lugn, jag lade mig vid kvart i sju med barnen för att försöka söva en trött Luca. Slumrade till själv och väcktes av Li som ville ha hjälp. Hjälpte henne, släckte ner ytterligare och somnade med henne. Ibland är det bra med en "power-nap". Kände mig rätt pigg efteråt och fixade med det sista innan jag lade mig med Leon. När tvillingarna sov båda två bar jag in dem till deras säng. Började kolla på skidskytte och somnade, otippat ;).

Mår lite bättre idag även om jag är snuvig, känner mig inte förkyld "i kroppen", alltså inte trött, hängig, ont...utan bara nästäppa och snuva. Knepigt. Idag har jag lååång dag. Stänger 17:30 och sedan skall jag hem till min närmsta kollega, vi skall prata ihop oss inför utvecklingssamtalen, göra upp tider...Vi lär hålla på till minst nio ikväll....som tur är bjuder hon på en supersmarrig morotspaj *lycka*.

Dagens outfit:
Lovelier knit jacket i dark blue (storlek 0)
Svart baslinne Gina Tricot
Cotton twill str shape skirt i dark blue
Svarta leggings Gina Tricot
Knee length socks i dark blue
Stövlar från Vagabond





Ha en riktigt bra lill-lördag!!!!!
Helénakramar




5 kommentarer:

  1. superfin kombo!!! Kjolen är supersnygg på dig! Hoppas du får en bra dag! kramar

    SvaraRadera
  2. Jösses så snyggt det vara att kombinera svart och mörkblått!

    SvaraRadera
  3. Underbar LK!! Snygg kombo...som alltid! Har en sådan på G!

    KRAM MiA

    SvaraRadera
  4. Tjejer: Tack!!!
    Det är lite konstig med den kjolen...när den hänger i garderoben vill jag nästan aldrig ta på mig den, men när jag har den på mig tycker jag att den är jättesnygg...Dagens kombo kändes ganska "stilren"

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Fasen, vad fin du var..passar jättebra ihopa..
    Så fina barn du har! Jättesöta..
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails