Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Angående bilder...

God morgon :)

Fick en liten förfrågan om jag kunde ta mer närbilder...eller "mer Heléna mindre runt omkring". Saken är den att jag tar bilderna med självutlösaren. Det finns bara ett bra ställe i huset att ställa kameran på för att få rätt höjd, det är byrån i hallen. Det dumma är att man inte kan ställa kameran på högkant för den är "bullig" på sidorna...Om jag zoomar mycket så får jag inte med hela kroppen....Så tyvärr får ni hålla till godo med de bilder jag lägger upp *ledsen*....Man kan ju alltid klicka på dem och då ser man bilden på hela datorskärmen...då kanske det syns lit tydligare?
Apropå bilder har jag fått en fråga om jag vill ta bilder i en ateljé, en kollega på skolan är väldigt fotointresserad och konstaterade att det var rätt dålig kvalitet på bilderna i min blogg. Jag är beredd att hålla med...Jag tänker inte påminna honom men om han frågar igen så varför inte? Kanske vore en rolig grej?


Igår hade vi en jättetrevlig stund, maten på Creperiet var jättegod! Filmen, Shutter Island, var riktigt bra och godiset gott :) Hellyckat med andra ord! Kom hem och då var det operation "kvälssysslor" som gällde, ta rätt på sopor, plocka, sätta på disk och tvätt. P-O sövde Li, pojkarna sov redan. Tyvärr somnade jag ifrån sprintstafetten.


Gick upp riktigt tidigt i morse, fixade lite, lade fram kläder till barnen, matade fiskarna, hängde tvätt och tränade sedan. Har precis gjort mig i ordning och skall snart gå till jobbet. I eftermiddag kommer Anki med sina flickor, roligt!!!


Dagens outfit:

Fonda dress i pink

Baslinne från Gina Tricot

Jacquard sleevewarmers i almost black

Jeansleggings från H&M

Knee length socks i dark pink

Stövlar fån Vagabond






Ha en bra dag!!!
Helénakramar



10 kommentarer:

  1. Fin kombination! Och du klär verkligen i pink. Klart du ska ta bilder i studio om du får chansen. Det är kul! Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag var också på bio igår, såg dig allt innan :). Vi såg dock ej samma film.
    Kjolen du hade på di var jätte fin!

    Elin

    SvaraRadera
  3. Josanne: Tack :)

    Elin: Skojar du? Vad roligt!!!Du skulle kommit fram och sagt hej :) Vilken film såg du?

    *kramar*

    SvaraRadera
  4. Oh vad snygg Fonda dressen är på dig. Jag klickar alltid på bilderna, men det blir dock inte så nära ändå, beror väl på kameran. Du har såå många fina Odd Molly kläder, så jag blir lite avis... :)

    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  5. Hej! Du passar jättebra i rosa!! Klart du ska ta bilderna om du får..bara roligt!!
    Ha en bra dag kram

    SvaraRadera
  6. Som vanligt har jag en fråga :-) (förutom att du är helt bedårande i den fina Fondadressen då!! )

    Jag såg lilla Li i fina krontunikan. HUr är den i ärmen? Det är ju en puff och manchett. Sitter den åti ärmen? Kasar tunikan upp när hon lyfter armar (puff med manchett kan ju bete sig så ibland)?

    SvaraRadera
  7. Sagas mamma: Åh, det har jag inte tänkt på...tycker den sitter bra på henne...hon är visserligen rätt tunn om armarna...

    SvaraRadera
  8. Vi såg snabba casch, mycket bra film. Lite otäck bara ibland...
    Vi stod i samma kö som er i kiosken.

    SvaraRadera
  9. Hej
    Har äntligen köpt min jeanskjol. Undrar bara om din kant på nedersta volangen bak också är lite längre och går mer i blått än de andra kanterna.
    Din outfit idag är super

    SvaraRadera
  10. Anonym: Ja, det kan nog stämma, visst ser det så ut på bilderna när jag bär den? Kramis

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails