Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Väntar!

Var är mina Grease sky high i nature?
Inget är som väntans tider, eller hur! Just nu väntar jag bara på massor av prylar, inte på någon bebbe, tyvärr. Däremot är det måååånga i min bekantskapskrets som skall ha en liten...Åh, jag önskar så hett att jag skall få bli gravid åtminstonen en gång till!

Är du "nöjd" med din barnaskara? Vill du ha fler barn? Eller vill du kanske inte ha barn överhuvudtaget?

Idag fick P-O åka tidigare från jobbet, Li hade ont i magen och när de kom hem kräktes hon två gånger. Visst är det oerhört praktiskt med magsjuka när man inte har tvättmaskin.
Not!!!!!!

Hon har dock fått behålla middagen så jag håller tummarna hårt hårt hårt!




Väntar på stooor laddning barnkläder från me&i...


Väntar på en Cylinda tvättmaskin





















Väntar på 4 continent x-stich i brown













Väntar på Swedish hasbeens stövlar bordeaux


Väntar du också?

11 kommentarer:

  1. OJ håller tummarna att det inte blir nå mera kräks för då KRÄVS det att man har en tvättmaskin!! ÅH älskar bebisar och skulle gärna vill ha en till men min säger NEJ!! (det va på G som du vet *snyft*)Har iaf 3 st får nöja sig med det då..buhuuu...har ena tjejen med diabetes typ 1 och celiki ganska mycket där och så invätar vi provsvar om lillkillen oxå ligger på gränsen att få så det räcker men men ...BEBISSUGET FINNS ALLTID DÄR !!!
    Förstår vad spännande med allt nytt paket paket paket hihi...själv är jag på G med att inhandla lite till hmmm suget växer en frill top livealot blouse och en appeteaser skulle ej vara helt fel men men får se...
    Hoppas det kommer inom några dagar och ser verkligen framemot att få se bilder !!

    Krya på tjejen och hade bäst ikväll (familjen annorlunda hos oss kväll min barndomsvän är med alltid lika beudnransvärda att se)

    Kramar Tina

    SvaraRadera
  2. Tina: Sorgligt med knyttet :(...du, vem av tjejerna (eller killarna) är det?I familjen annorlunda alltså...brukar också se det! Snart kommer tvättmaskinen, han åker på sin rast istället för kvart i elva *wieeee*, då skall jag minsann tvätta i kväll :)

    SvaraRadera
  3. Inget är som väntans tider heter det ju... Man går nästan som på glödande kol till slut om det dröjer.
    Vi har ju två pojkar och stundtals känns det som det räcker men samtidigt känns det sorgligt att inte få gå igenom en graviditet och allt vad den innebär och få ha en liten doftande bebis till. Peter vill, han har ändrat sig och jag velar men inte än. Nästa år kanske i så fall.:-)
    Hoppas lillan är bättre snart, tycker man hör att folk är magsjuka till höger och vänster.
    Jag väntar på allt jag beställt från USA, men de får ju aldrig in nästa leverans känns det som... gah är duktigt otålig kan jag säga. Väntar också på två T paket med två saker från våren som jag "fyndade" till ganska bra priser och så väntar jag på mitt klick jag gjorde häromdagen så ja jag väntar också på en del.:-)
    Kram Ina

    SvaraRadera
  4. Jag gick i väntans tider till idag kl 17 då jag fick hämta mitt paket från meandi, härligt med shopping.
    Tack som vanligt för en inspirerande och härlig blogg
    Kram
    Monica

    SvaraRadera
  5. Ina: Åh, ser fram emot fina bilder i din blogg sedan!!!
    Monica: Tack, vad du är rar!!!

    SvaraRadera
  6. Familjen Johansson mamma och jag är barndomsvänner så kul att se dem mannen hennes är bara sååå underbar hela la familia deras va hos oss för någon sommar sedan full ös hihi!!!! Ja visst var det tråkigt men man får glädjas över de man har men varje Ma är ju en stor sorg!!!
    Kram och tvätta på spä på tvättberg a la mount everest!!

    SvaraRadera
  7. Åh, vad du shoppar:) Jag har inte hittat något som jag vill ha. Misstänker att det blir mycket shopping i USA och då blir det mycket billigare att shopping. Ja du en baby skulle jag inte ha något emot och min man han vill så gärna ha en till så han t om pratar om att adoptera en liten. Nu är jag ensam så mycket och har två hundar och en vild kille på 2 år så det är bara att inse att det skulle bli för jobbigt med en till:( Dessutom börjar jag bli för gammal så det kanske blir barnbarn istället.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Jag väntar på paket från Ajabaja (Tenfold i Almost black) samt en underbar Vintage-Molly som jag handlat på Trendsales.
    Jag har 4 barn, och är absolut nöjd! Minsta är 9 (i morron!), men även när hon var mindre kände jag att icke en till! Men hade hon inte blivit till hade jag nog alltid känt en sorg över att det inte blev 4.

    SvaraRadera
  9. nöjd med mina 2 barn, vill inte ha fler
    men väntar på STOR laddning me&i kläder...

    härlig blogg som läses dagligen, heja heja er!

    SvaraRadera
  10. Ja, visst önskar vi oss en liten till!! Har två underbara fina barn som både blev till på första försöken. När minstingen närmade sig 3 år började vår längtan efter ett tredje barn. Men ödet vill tydligen annorlunda. Har nu kämpat i 4 år men det vill sig inte. De hittar inget fel på någon av oss så där finns inget problem att "fixa". Vi har accepterat detta men längan är svår att släppa.

    SvaraRadera
  11. Tjejer: Tänk vad olika det är...alla har olika förutsättningar, en del är nöjda, andra vill ha fler, några kan få, några inte. Livet blir inte alltid som man tänkt sig...

    Tack för alla inlägg!!!!Helénakramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails