Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Pulkaåkning!

God kväll!!!
Liiite segt nu skulle jag vilja påstå...Vi har mest varit hemma bortsett från en mycket jobbig tripp till pulkabacken. Det var verkligen så mycket snö att vi fick pulsa. Jobbigt att dra barnen upp och ner för backen, sedan ta oss till baksidan, pust! P-O skottade och fixade, tog bort snö från hammock och utemöbler. Jag tog en barnen och ett berg av snö! Torka kläder och så fixa med middag, duka och plocka. P-O var klar när jag var klar här inne. Han sliter också, det är inte det, men jag tycker att jag sliter och MED barnen hela tiden. Ibland vore det skönt att få göra tråkiga måsten utan barnen i hasorna.

Käkade och sedan fick barnen bada/duscha. Skönt att ha det avklarat också! Har precis förberett inför alla Tradera-auktioner som går ut imorgon, 12 stycken. Allt är inslaget och klart, men det skall märkas och hållas koll på kontot. Köpas frimärken och posta...Imorgon är en Traderadag!

Nu räknar vi ner till Melodifestivalen, eller hur!!!



God kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails