Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Barnkläder :)


Mitt intresse för barnkläder har alltid varit stort. Var jag har handlat dem har varierat. När jag fick William var ju allt så nytt, mycket skulle inhandlas (barnvagnar, bilbarnstolar, gåstol, matstol, ja, ni som har barn vet). Jag köpte mycket kläder, mest från H&M och där är ju priserna riktigt bra! Fick Tilde och vår ekonomi kändes lite mer "stabil". Började handla ganska mycket från PO.P, Lego, Esprit. Sedan blev det lite Lindex också.
När Micke och jag gick isär valde jag att satsa på lite billigare kläder igen och då blev det i stort sett bara Lindex (de har ju ett helt fantastiskt "bonussystem" med erbjudanden HELA tiden). När jag väntade tvillingarna var jag på mitt absolut första me&i-party. Blev inte biten precis, köpte några saker till William och Tilde. Sedan började det bli mer och mer sportmärken till William, PO.P till både Tilde och tvillingarna. När Luca var nyfödd fastnade jag ordentligt i me&i-träsket. Sura grodorna var HELT underbara tyckte jag! Se bild ovan!
Handlade ENBART me&i till alla fem i drygt ett år...sedan fick jag upp ögonen för danskt som Molo, Småfolk, Katvig och inte minst för svenska Nova Star. Nu blandar jag en del även om det är tre favoritmärken som råder, me&i, Nova Star och PO.P


Premiär idag för Kurbits! Li har klänningen, mössan och strumpbyxorna med Kurbits-mönster.
Leon har byxor från Gangstar och hood från Champion
Luca har haremjenas från Nova Star och hood från Champion

Nu måste jag rusa till jobbet!!!
Kramis


4 kommentarer:

  1. hej
    visste du att butiken *våra små* börjat sälja
    nova star ....om inte så har jag iaf tipsat dig i och med att det är ett av dina favvå märken.
    kram
    petra

    SvaraRadera
  2. Här kommer hälsningar fr Dalarna. Hejar inte så ofta men kollar hos dig så du vet!
    Geisha-tishan blev jag förtjust i till mig själv fr denna kollektion. Enkel men snygg!
    Har även köpt mångaFolkabussar till sonen samt röda Pussgrodorbodyn t barnbarnet.

    ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Mitt i prick! Exakt mina tre favoritmärken med. Köpte lite nytt NS till min 4-åringa tjej i den fina cerisa färgen - helt underbart. Och deras byxor på lillkillen! <3

    Kram

    SvaraRadera
  4. Petra: Åh, vad roligt...då skall jag kika in där någon gång!!!

    Evalena: Roligt att se dig här igen :)

    Johi: Hihi, där ser man :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails