Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Premiär för Lovely knit i powder

God morgon :)

En ny dag, skönt! Gårdagen gick bra, men man blir ju lätt lite trött av att jobba 12 timmar. Sista timmen blev jag dessutom genomtäppt och fick magknip. Vår mycket vänlige chef kom nämligen med kilovis av godis till oss pedagoger som jobbar på sportlovet när alla klasslärare har ledigt. Godis är min akilleshäl. Hmmm, jag åt så att det räckte och blev över. Det är inte det att jag inte unnar mig det, men till slut säger liksom magen ifrån...

Kom hem strax efter nio och satte på en tvättmaskin, kollade av datorn, plockade lite. Tog fram dagens kläder. Grejade med lite småplock och väntade in maskinen, hängde den och satte på en ny. Lade mig och somnade bums. Trodde inte att jag skulle orka träna i morse, men faktiskt så kände jag mig fit for fight. Det är liksom bara snuvan...inte hängig i kroppen och magen är "i form igen".

Idag jobbar vi till 16:00. Vi börjar och slutar samtidigt och kan både lämna och hämta barnen tillsammans. Jag skall inte vckohandla i kväll utan gör det imorgon när jag slutar tidigt.
P-O skall väl träna antar jag...

Dagens outfit:
Lovely knit i powder (storlek 0)
Antidote frill tank i pink (storlek 0)
Jeans från Gina Tricot
Jacquard longsocks i pink






Humanityband i babypink till
Ha en bra dag!
Helénakramar





12 kommentarer:

  1. Jättefin kofta men den ser lite liten ut. Du kan nog med fördel gå upp en storlek i den modellen. Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. superfin, så mild och härlig i färgerna! Och jag tror att lovely knitten i bomull töjer sig så den stl är nog perfekt! Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart söt färg, sötaste färgen av alla! Kramar!

    SvaraRadera
  4. Otroligt vad söt du är idag!

    SvaraRadera
  5. Va den passade bra på dig! Har en själv nu, ska nog prova lite olika kombos snart.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Du er kjempefin - som vanlig. Og veldig fotogen!
    Hilsen ingrid

    SvaraRadera
  7. Jättefin Lovely knit!Men du bantar väl inte igen?De ser nämligen så smal ut nu på bilderna...

    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag håller med. Gick tillbaka och kollade den bilden du lagt ut då du var sjuk. Känns inte jättelångt ifrån. Var rädd om dig! Du har inte så mkt att ta från Kram anna i gbg. ( som har följt din blogg ett tag)

    SvaraRadera
  9. Tina &Ingrid: tack för vänliga ord :)

    Anonym & Anna: Bantar INTE, men tränar och det har gett resultat på kroppen (framförallt benen och armarna). *kram*

    SvaraRadera
  10. Sån ska jag önska mig när bebben pluppat ut.../Nina

    SvaraRadera
  11. håller med övriga, nu börjar du se sjukligt smal ut.. ta hand om dig o se upp!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails