Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Reviderar önskelistan...

Varsågod Helén!

Fick ett önskemål om att visa den här kombinationen, måste säga att det blev över förväntan! Så pass bra att jag inte längre tänker införskaffa Chrysalis minigown i dark powder utan vänta med den...Dessutom kom jag på att jag hellre vill ha den röda i kort variant. Tänk vad jag ändrar mig hela tiden :). Den första önskelistan är reviderad om och om igen!


Klickbara bilder...

Observera att jag inte knutit banden ordentligt utan bara hafsade ihop dem, det finns en bra ögla på baksidan annars...

Kram!






8 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Det blev super! Det blir klick, klick snart.

    /Helén

    SvaraRadera
  2. Första gången jag besöker din blogg, jag är såld på Odd Molly och liknande. Den skapelsen du har på bilden var ju såå fin!!! Vill ha!

    SvaraRadera
  3. Tunikan är supersnygg!! Passar superbra på dej! :-) Önskar dej en bra lördag! Mvh Jenny

    SvaraRadera
  4. Superfin var den på dig. Är jättesugen på den men funderar mer och mer på om jag har några bra tillfällen att använda den.

    SvaraRadera
  5. Helén: Roligt :)
    Evelina, jenny, Theodora: Tack :)

    SvaraRadera
  6. Jätte fint!

    Din dagens idag var super med men du är ju alltid fin. :)

    Ha en fin kväll.

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Kanonsnyggt med den kombon. Tror jag ska ta och fundera om jag med. ;-)
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails