Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Less på vintern!

Är det någon mer än jag som längtar efter varmare väder nu? Jag avskyr vintern, har alltid gjort. Jag tycker inte om att åka varken skidor, skridskor eller pulka. Jag gillar inte snö och inte kyla. Nu har vi haft så mycket av den varan att jag bara vill se gräs igen! Jag vill gå i kort jeanskjol och höga Swdish Hasbeens på fötterna, ha ett snyggt linne och vara brun om armarna. Inte se ut som en ipren :(.

Sommarens projekt 2009 var detta (bland annat). Ordet gräs-änka har fått en helt annat betydelse för mig sedan jag gifte mig med P-O. Han älskar att hålla på i trädgården och jag är totalt ointresserad. I somras anlade han dessa plattor med omgivande kullersten och grus. Just nu längtar jag till att få sitta med en kopp kaffe i hammocken och titta på barnen som badar i poolen.
Tvillingarna dryga året, badar i Norasjön. Sol, värme och bad *längtar*.

Idag har varit en rätt okej dag, jobbat på, hämtat hem glada barn. Värmde gröt till dem när vi kom hem, satte på en tvätt och gjorde mina hamburgare till P-O och mig (quornburgare). Sedan hände massor samtidigt. Tre telefonsamtal på raken till P-O och en bekant som kom för att låna betongborrar. Jag fick äta själv...

Just nu sover pojkarna, Li är vaken fortfararande. P-O är strax klar med sin träning, vi skall sätta på nya Wallanderfilmen som kom i brevlådan idag *roligt*.

Imorgon skall jag ut och äta med ledningsgruppen, det skall bli riktigt trevligt! Innan dess måste jag hinna veckohandla. Har bestämt mig för att ta bilen, det är så bökigt att ta sig dit och hem annars...Dessutom jobbar jag ju på fredag...

Trevlig kväll!!!

1 kommentar:

  1. Åh en hamock! Vilket underbart barndomsminne. Hamock, jordgubbar och röd saft med massa isbitar som klirrar i glaset...*saknar*

    Kram på dig!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails