Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Tänk om....

Det var sommar nu istället...tänk om man fick gå klädd så här....


....istället för i dunjacka, mössa, dubbla vantar och moonboots på fötterna. Ja, tänk om?

Väntar just nu på min kollega som skall hämta upp mig. Jag har precis fått barntomt...P-O har varit förbi och hämtat mitt körkort för att kunna hämta ut mitt paket. Imorgon blir det Lovely knit på *yiehaaa*. Förutsatt att jag fått rätt paket vill säga...

Ser fram emot lite mat nu....och så blir det till att gnugga geniknölarna en stund...Fick sms om att tjejfesten på fredag är inställd, synd...å andra sidan känner jag mig inte helt hundra så att skjuta på den lite (och gärna till varmare tider) är inte helt fel...

*kram*






3 kommentarer:

  1. Längtar oxå till sommaren!!! Värmen!! Jag fryyyyser konstant nu :(

    Synd att tjejträffen blev inställd..det är så mysigt!

    KRAM MiA

    SvaraRadera
  2. Ja tänk! Vill också har värme och lätta kläder!! Är urless på dessa minusgrader och tjocka kläder /Malin

    SvaraRadera
  3. Ja visst är man less på all snö och kyla! Kände i morse på väg till jobbet att solen värmde och fåglarna kvittrade för fullt. Sååå skönt. Dom där små Fonda shortsen kommer jag inte att köpa. Allt löst skinn på magen kommer att hänga över så dom inte syns;) Blir fina på dig dock! Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails