Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Dagens fredags-outfit

Äntligen fredag igen!!!!

Idag hinner jag bara skriva några rader, måste strax pipa iväg till jobbet, öppnar idag och slutar tidigt, skönt!!!!William och Tilde kommer till mig på jobbet *längtar*. Gick upp superdupertidigt i morse (och ÄNDÅ vaknade jag före det att klockan ringde). Gick igenom konton och överföringar eftersom det är löning idag *wieeee*. Tränade och har hjälpt P-O med ett barn. Frukost och blogg nu :)

Dagens outfit:
Alpaca mix long cardigan i powder (storlek 0)
A-one silk wrap tunic i powder (storlek 0)
Spoiler underdress i royal (storlek 1)
Jeansleggings från Gina Tricot
Jacquard longsocks i royal
Swedish Hasbeens i bordeaux



På med varm tröja på jobbet!

Ha en underbar fredag!!!!
Helénakramar



10 kommentarer:

  1. Hoppas du får en toppen fredag med! Du är alltid lika fin.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med fredag! Vi har haft sportlov denna vecka men det är ändå härligt med slutet på veckan! Du är jättefin idag! Härlifa färger som passar dig perfekt!!

    Inatt tog jag mitt förnuft till fånga, inspirerades av dina bilder i din blogg av dina barn och beställde lite kläder till barnen från meandi! :-)

    SvaraRadera
  3. Hej söta du. Läste tidigare inlägg där flera har fått samma känsla som jag fått, tyvärr. Du som är så 200% i allt du gör försök att ta träning till kanske 75% istället. Du ser faktiskt ut som när du blev sjuk senast. Hoppas att det inte är så men jag tänker bara på dig. Ta dig ett stort glas rödtjut o ordentligt med god mat/snask ikväll. Kram.

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt! Ska minnsan ta på mig min A-one silk i powder idag oxå=)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tina: Tack :)
    Sagas mamma: Åh, roligt!!!
    Anonym: Det är snällt att du bryr dig om!!!Jag väger fem kilo mer än då så jag känner inte att det är någon fara, men visst skulle jag behöva kolla över mina träningsrutiner...så mycket mer mat än jag äter går knappt :o..I kväll blir det både ett gals vin, god mat och godis :)
    Filippa: Gör det!!!

    Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  6. Hej Skrutteruttan

    Jag reagerade oxå på bilderna från igår men oxå idag (du ser så smal ut i ansiktet). Det ser ut som du gått ner i vikt.
    Var försiktig och kanske ska du be om hjälp innan saker och ting blir värre :-(. Inte värt att bli sjuk igen bara för att bli supersmal.

    Kram Tabby som bara menar väl....

    SvaraRadera
  7. Denna wrapen är bara helt gudomlig!så sålde jag, idiot som jag är, spoilern... Men ordningen är snart återställd hoppas jag ... ;)

    SvaraRadera
  8. Tabby: Tack för omtanken...jo, jag har gått ner men inte för att jag bantat utan för att jag tränat...

    Sanni Bus: Va´, du var ju ursnygg i din, knasboll ;)

    SvaraRadera
  9. Jo det må vara så, men det är inte hälosamt att gå ner för mycket även det är träning och inte bantning....

    Du har ett kontrollbehov som nu gått över till överdriven träning istället för bantning.

    Forsätter det så här så är du på samma vikt som när du var dålig.

    Sök hjälp innan det är försent.

    Kram Tabby

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails