Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Shopping :)

Hej där vännen :)

Njuter du av fredagkväll? Har nynnat på "nu är det fredagsmyyys" hela dagen. Känt mig glad och nöjd med tillvaron. På lunchen åkte jag till Systembolaget, köpte ett rosévin som jag blivit tipsad om och ciderslisk till tjejfesten nästa fredag.

Hem och hann ta tvätt, dammsuga och torka fläckar, skönt! Tillbaka till jobbet. Barnen bara hur mysiga som helst *älskar mitt jobb*. Fick ett samtal från P-O "mitt paket har kommit". Wieeee *not*. Inte alltför sugen att trängas på Maxi klockan kvart i fem en fredag (när jag dessutom redan klarat av veckohandling och Bolagshandling) men va 17, älsklingen min har hämtat tre paket åt mig den här veckan så det var bara att gilla läget.

For först hem för att hämta avin. Bockade av. Vidare mot Eurostop, tankade bilen. Bockade av. Leta parkeringsplats med vårt stora åbäke till bil. Bockade av. Hämta paket. Bockade av.

In till stan och parkera bilen för att gå till Heaven. Åh min himmel vad myckt fint de hade tagit in och det som jag var supersugen på kändes okej, men inte mer...skall prova både kappan och underklänningen imorgon. Kanske är snyggare på kroppen än på galge? Men andra plagg, åh, kunde köpt med mig tio plagg rakt av. Världens raraste ägarinna, Lovisa. Vi pratade en stund och tyvärr har de en hemsida som inte alls är uppdaterad, men däremot skickar de om man vill. Bara ringa och fråga efter plagg! Jättetrevliga töser som jobbar där!!!

Provade kjolen, den satt jättebra!!! Skall ha på mig den imorgon, med linnet som jag ryckte åt mig i förbifarten. Ett ljuslila baslinne, jag är ingen fantast av lila, men ett par plagg kan ju vara skoj och jag tror det blir fint tillsammans med min Lovely knit i lila. Vi får se imorgon! Men vad skall jag ha på benen, vilken färg på strumpbyxor...?

Åkte hem, mycket glad i hågen. Luca var ledsen när jag kom hem, fick sätta mig med honom nästan på stört. Har även packat upp, satt på en tvätt och plockat lite. Ändrat lite grejer i bloggen. Har nyss ätit pizza och njuter nu av ett gald rosé...Snart blir det kaffe och glass!

Ha en underbar fredagkväll!!!!

100 gr lovelove tank i lite lilac
Blues skirt i lite denim blue


*Kram*

8 kommentarer:

  1. Börjar bli mer och mer sugen på den där kjolen. Men har insett att den inte är riktigt jag. Men du kommer att bli jättesnygg i den. Ser fram emot outfit bilder.
    Ha en trevlig fredagskväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag klickade hem kjolen från Country Dreams innan. Ska bli kul att se outfit bild på dig med kjolen - vad ska du ha för skor till kjolen??? Det är mitt problem, skor!!

    SvaraRadera
  3. Spphie: Nu på vintern blir det stövlar...till sommaren blir det träskor, från Calou och Swedish Hasbeens, flip-flop kanske?

    SvaraRadera
  4. haha den sången har jag oxå nynnat på hela degen lång.
    Ha en toppen helg, själv ska jag bara ta det lugnt, gjorde en bröstförstoring för en vecka sen och känner mig fortfarande lite mör
    Kram Monica

    SvaraRadera
  5. Jeg gleder meg til å se bilder av jeanskjolen på!
    Ønsker deg ellers en fin helg.
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  6. Monica: Hoppas det slutar ömma snart!
    Ingrid: Kommer idag :)

    SvaraRadera
  7. Tack - träskor blir ju perfekt!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails