Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Bordeaux....

Jag har överlevt dagen, illamåendet har kommit och gått. Det verkar vara något knepigt som går, magknip, huvudvärk, ont i kroppen, trötthet, illamående. Har hört från både barn och föräldrar. För mig är man inte magsjuk om man varken kräks eller är dålig i magen. Jag förstår av kommentarsfältet att en del är av motsatt åsikt.

William har varit jätteduktig idag! Tog emot en trevlig leverans från USA, fick skriva under
t o m. Värmde sig lunch, men gjorde visserligen inte de andra sysslorna jag bad honom om...Kunde ta rast när vi kom tillbaka från pulkabacken. (Det var träning om något. Promenad i 80 minuter). Hämtade då Tilde, skjutsade hem henne och passade på att byta om och prova stövlarna. Inga problem att få i foten men däremot behövde jag hjälp att få dem av mig :).

Jobbade vidare, stängde och var med på sista stunden på APT:n. Vi fick semla idag, jag är ingen vän av semlor, gillar varken mandelmassa eller grädde, men brödet är gott :).

Nu måste jag fortsätta med tråkiga måsten. P-O är och hämtar toaletten och ett paket, vad kan det innehålla?


Light cotton embroidered i cherry...


Swedish Hasbeens stövlar i bordeaux



8 kommentarer:

  1. Menar du att stackars magsjuke William skulle utföra sysslor?

    SvaraRadera
  2. Stövlarna är jätteläckra! Underbar färg. Passade kalas till 327:an:) Har tyvärr ankfötter så jag har svårt att få på mig så stumma stövlar. Är dom inte jäkligt hala på vintern?! Kram

    SvaraRadera
  3. Grymt snygga stövlar! Synd att jag har så feta vader så jag inte kan ha alla stövlar. :(

    Ha en trevlig kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Du är så fin, underbara outfits du får ihop!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka ursnygga stövlar :) Inte nåt man ser på var och varannan person heller, me like! kram och hoppas inte fler av er blir sjuka.

    SvaraRadera
  6. SÅ fin kombo!
    Får du av dina stövlar själv?? Jag gjorde ju ett inlägg tidigare om att jag själv misslyckas och blir fånge i mina egna likadana stövlar, får panik och måste ha hjälp av maken.. Hur gör du? Har du något knep du kommit på??? Snälla kan jag få veta i så fall..

    Kram till dig och återigen tusen tack för din underbara blogg!!!
    //Kram
    snurklan@live.se

    SvaraRadera
  7. Anonym: Ja, stackars magsjuke William var ombedd att ställa in sin egen disk i maskinen och hänga in sina nytvättade kläder i garderoben, Visst är jag en hemsk mamma!

    Tack för alla stövelkomplimanger!!!

    Snurklan: Jag fick be P-O om hjälp :o...Men sedan när de töjt sig lite så går det nog bättre, hoppas jag!

    SvaraRadera
  8. Ok, tack så mycket, skönt att få veta att det inte bara är jag som inte kan ta mig ur dom så här i början..
    Kramar till dig
    //Sanna
    snurklan@live.se

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails