Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Ville bara visa...

....mina oerhört vita ben. Put some colour on them, please.....
Jag=ordförande i Alvedon-klubben, kusin med Ipren-mannen. Ni förstår va´!?

Skorna kommer säkerligen bli mycket snyggare med ett par bruna ben och en jeanskjol till :)
Welcome Swedish Hasbeens Grease sky high nature!


Min tatuering betyder TIGER på kinesiska, jag är född i tigerns år, lite kuriosa bara...


Leverans från Nova Star, Väst till Leon (Li har den röda), mössa att matcha till, skjorta till Luca, shorts till dito och kjol till Li-fisen. Såå nöjd! Och vilken snabb leverans, det må jag säga!

Nu skall jag sussa!!!God natt :)

8 kommentarer:

  1. Fiiint!
    Jag fick också mina NS kläder idag. Köpte samma svarta mössa som dig men den var tyvär inge fin. Trycket var liksom kladdigt på något sätt så det svarta syntes igenom på vissa ställen på det vita. Jaja, den åker tillbaka imorn iaf. Men den rosa mössan var underbart fin!

    SvaraRadera
  2. Jag är med medlem i den klubben. :)
    Fina kläder du fått hem till barnen.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Är oxå medlem av den klubben herrejisses alltså brun utan sol här är jag!!!!
    Supercoola skor och med en kjol eller trekvartisar wow!!! Barnkläderna jaa suveräna synd min lilla inte trivs i novas byxor!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Älskar oxå Nova Star. Har oxå beställt en massa fint från nya kollektionen igår. Väntar ivrigt. Ett av mina favvo märken till de två yngre. Till hösten kommer det stl upp till 150 :-)

    SvaraRadera
  5. Tina: är det mudden som inte känns skön? Nu köpte jag kjolen och den var helt ljuvlig...har jeansshorts från förra sommaren och tror att de här shortsen blir lika bra...

    Min Molly: Aha, där ser man, kanske något för Tilde då!

    Kramis

    SvaraRadera
  6. Skorna ser underbara ut. Har letat efter någon webshop som säljer dem men inte hittat. Var köpte du dina? Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  7. Elisabeth: Från hemsidan!!!Klicka på länken i högerspalten (där jag håller till)...så hittar du säkert! Lycka Till!!!

    SvaraRadera
  8. ja det är mudden och då är han en lite smal kille såå synd för jag älskar deras kläder kanske ska ta och prova igen !!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails