Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Fantastiska fredag!

Då var den välkomna fredagen här, vilken fart den här veckan haft måste jag säga! Idag har jag kort dag på jobbet, slutar 12:45, skönt!

Hade en lugn och skön kväll igår, hann med sån´t där småfix som är så skönt att ha avklarat när morgondagen kommer! Tittade lite på tv med Tilde.

Hade ställt klockan riktigt tidigt i morse för att hinna träna. Jag tycker det är så himla skönt att ha det gjort på morgonen även om det fungerat bra att träna kvällstid också. Har inga planer idag med småttingarna, William och Tilde skall till pappsen :(.

P-O skall på after work med grabbarna på jobbet, det tror jag blir roligt för honom! Han var för övrigt väldigt nöjd efter yogan igår, roligt!

När jag hade tränat och duschat idag gick jag upp på vinden, hämtade ner två jeansleggings, ett par beiga och ett par riktigt ljusa. Roligt att ha lite fler byxor att variera med!

Dagens outfit:
Chrysalis wrap rouge (Storlek 0)
Spoiler underdress i powder
Jeansleggings Gina Tricot
Swedish Hasbeens i cognac






Och så skall det klappas som Luca säger :D

Luca har på sig väst och chinos från PO.P och tröja från Nova Star
Busunge :)
Ha en skön fredag!!!
Helénakramar






5 kommentarer:

  1. Mycket snygg kombi Helena!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Skitsnyggt! Vad skönt att få sluta tidigt på en fredag. Ha en mysig kväll med familjen.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Snygg som alltid kanonoutfit!! Lilla L jättefin snyggt med väst önska min lilla rara 3åring ville ha det men NOT envis som synden skönt att det vet vad de vill men ibland vill man style dem lite xtra!!
    Skönt sluta tidigt själv VABar jag!!!
    Ha en bra fredag och mys med småttingarna och njut!!
    Kramar Tina (snart hoppas jag fondan dyker upp)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails