Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Grease sky high: check!

God kväll :)

Tänkte kika in en sväng, samla lite kraft innan jag drar igång med kvällsrutiner. Dagen har varit väldigt intensiv, det har gått i ett! Ringde till Heaven på rasten och lade undan kjolen, såå snäll och rar är hon, ägarinnan! Städade hemma, plockade ur diskmaskinen, tog rätt på torr tvätt och satte på en ny maskin. Mailade Gangstar och undrade över pengarna, hur länge man kan förvänta sig att det dröjer. Tillbaka till jobbet. Slutade två och innan jag kom från OP-skolan var hon tjugo i tre, suck! Vi hade med oss Karl hem också.

Hämtade de små, hann precis hem, få in barnen, upp med alla kläder, packa ur väskor, hänga tvätt och duka så kom Petra. Det var trevligt att ses, vi delar samma intresse för barnkläder *roligt*. Vi fikade och pratade och jag såg knappt röken av barnen. Började fixa med middagen medan Petra var kvar, stekte korv, skar grönsaker, in med pommes i ugnen och dukade.

Vi käkade strax efter fem. Karl åt med oss. Satte mig en stund vid datorn och aktiverade Security code på vårt Mastercard, himmel vilket meck! Nu är det lite tjofsigt här, skall tömma diskmaskinen, söva barn, förbereda inför morgondagen, hjälpa Tilde med läxan och plocka. Dessa raringar har jag beställt idag *glad*.


Blir nog snygga till kjolen. Åh vad jag längtar till våren nu!
Trevlig kväll!
Kramar i massor

5 kommentarer:

  1. Träskorna *me like*!! och idag har man klickat hem en fonda dress i almost black ...shit shit men min kära sambo tyckte absolut jag skulle ha den han fixade sååååå YEEEEEES !!!! hihi..
    ha en lugn hemmatisdagskväll efter alla bestyr!!!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Tina: Grattis, du har blivit med din första molly *värt att fira* ;) Kramis

    SvaraRadera
  3. Hejhej

    Vet du när kjolen skulle komma? Jag vill inte missa :)

    kram

    SvaraRadera
  4. Den kjolen står det nästan Camilla på :)
    Haaa haa....

    Så fin :)

    Längtar också efter sol, värme & vår.
    Längtar efter att slippa, overaller, överdragsbyxor, vantar, mössor, sockor...

    Allt blir så mycket enklar då....

    SvaraRadera
  5. Villa Hemmet: Tyvärr, ingen aning, inte butiken heller...

    Camilla: Hihi...Ja vår vill vi ha NUUUU!
    Kramis

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails